LØRDAGEN SIN DET

Jeg ble positivt overrasket over maten på Moments, spesielt desserten. Det tror jeg Victoria ble også! Jeg bestille pasta med kjøttboller til hovedrett, og grillet kanelbolle med jordbær og sitronkrem til dessert. Dere kan umulig mene at dette hørtes kvalmt ut? For det smakte kjempe godt! Åh, den kremen dyppet i jordbær og kanelbolle var bare så godt. Gleder meg til å prøve ut noe annet neste gang jeg spiser der. Jeg regner med at det ikke vil bli så lenge til!

Etter at jeg hadde vært på Moments date med Victoria, var der rett opp på Urban for å sette i gang med varetellingen. Da jeg kom opp, hadde alle kommet godt i gang og jeg trodde dette ville gå ganske raskt med tanke på at vi var 5 stk denne gangen. Sist gang var det bare meg og Martina, så jeg trodde det ville gå mye raskere. Men selv om jeg var der fra bare 17:00 til 23:30, gikk det utrolig raskt og ting gikk ganske bra. Mot slutten la vi alle merke til at vi begynte å bli trøtte, så da begynte vi å nesten le av ingenting. Noen hadde nemlig vært på Urban siden 09:00, så at de fremdeles kunne smile og le, var ganske imponerende må jeg si. Kan si at da alle gikk ut døren etter å ha telt ferdig alt, da var vi lykkelige. 

 Hadde du det koselig i går?♥

11 kommentarer

Siste innlegg