SISTE INNSPURT

Nå er det bare 4 dager igjen til jeg forlater dette landet, for å endelig kunne ta meg ferie. Siden vi ønsker å få gjort mest mulig før dagen vi skal dra, skal vi ta siste innspurt til ting vi trenger å ha med til Tyrkia i dag. Jeg skal ikke kjøpe noe spesielt, eneste jeg kommer på at jeg trenger er sminkefjerner og that’s it. Men det er likevel greit å være med, tilfelle du kommer på noe du hadde glemt. Jeg skal også begynne å pakke litt i dag, så jeg har god til på torsdagen. For hver eneste gang vi skal reise, blir alle stresset og sure på hverandre. Det hadde nesten vært gøy å filmet det, for over den minste ting reagerer man. Det kalles vel litt reisefeber, og den har jeg savnet på en eller annen måte. Det vanskeligste med å pakke vil nok bli HVA JEG SKAL TA MED?!?!?! Kanskje det beste er at jeg faktisk begynner å pakke i dag, det er nok ingen dårlig idè.
 

Hva er dine planer for i dag?♥

25 kommentarer

Siste innlegg