NYTT FRA URBAN

I dag tok jeg tidligvakten for sjefen min Martina. Siden jeg ikke hadde jobbet på en stund, tar det litt tid før du henter deg inn igjen. Litt stressende i dag, ettersom vi gjør om butikken og det da er veldig rotete. Til slutt stod jeg der blant rotet og sa til meg selv “hvor skal jeg begynne?”. Men jeg hentet meg inn igjen, og heldigvis gikk tiden fort. Da jeg kom på jobb i dag tidlig, stod det sikkert minst 10 – eller flere esker som skulle pakkes opp. Da jeg nærmet meg 5 esker, og begynte å se at det ble mindre, kom det plutselig 9 nye esker, og 2 til senere. Så gjett om jeg har hatt mye å gjøre i dag! Vi har fått inn mange flotte nyheter, og kommer stadig vekk mer.

Da jeg var på varetellingen, fant jeg noen gamle Adidas sko, som jeg allerede har i grå. Jeg ELSKET fargen på skoene, og jeg så størrelsen var 38, og tenkte med en gang “søren, de passer ikke siden de er alt for store”. Men jeg hadde flaks, og de passet perfekt! Siden de var såppass gamle, fikk jeg de litt billigere, som også gjorde at jeg kjøpte dem med god samvittighet♥

 

Hva synes du?♥

10 kommentarer

Siste innlegg