DAG 1 I TYRKIA

Hei dere!!! I dag startet dagen med å bli kjørt av en buss til stranden, derretter en god lunsj etterfulgt av mye steking i solen. Dessverre er det såååå varmt at du ikke engang blir kjølt ned av vannet, men jeg klager ikke, jeg er veldig fornøyd. Det er så rolig på privatstranden at jeg nesten synes det blir litt for rolig. DET ER LOV TIL Å LAGE LITT MER LYD ALTSÅ!! Neida, joda…

Mamma var dessverre så sliten etter i går at hun ble igjen på hotellet for å sove, mens vi hadde det helt knall på stranden i dag. Da vi kom tilbake igjen på hotellet, tok jeg meg en rask dusj så skulle pappa vise meg litt rundt på dette hotellet. Side East Beach Hotell er mye større enn hva jeg hadde trodd. Jeg tror ikke jeg kommer til å gå noen steder alene her, siden jeg kommer ikke til å finne tilbake igjen, haha. Det er 2 blokker, og man kan gå i en tunell under jorden for å gå over til den andre blokken. Det er massevis av barer på dette hotellet, massevis av plass og massevis av privatliv. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd ♥

Jeg vil også beklage hvis dere finner noen skrivefeil i innleggene mine, men jeg blogger fra en minipc som VIRKELIG er mini her nede. Det tar vel bare et par dager så er jeg vant til det, men frem til da; Unnskyld.

Litt bilder av hotellrommet vårt:

Er det ikke fint her?♥

24 kommentarer

Siste innlegg