ROLIG KVELD OG GÅRSDAGENS ANTREKK

I går dro jeg og pappa i butikken mens mamma gikk til frisøren for å ordne diverse ting, og Caroline ble igjen på hotellrommet for å slappe av. I dag ble det nesquick til frokost for å si det sånn! Vi gikk ut og spiste på Serena i går, siden vi ikke har all inclusive. Jeg synes faktisk det er ganske greit å ikke ha det, for da vi var i Kreta i fjor fikk vi ikke opplevd stort ettersom vi alltid spiste på hotellet. Så nå drar vi ut hver eneste dag, for å spise på resturanter og for å gå litt mer rundt i byen. Det var utrolig fuktig ute i går, jeg har faktisk aldri opplevd at det har vært så ille før. Eller at jeg har reagert sånn. Sorry for informasjon, men svetten rant på oss alle hahaha.

Jeg og Caroline har også inngått en avtale med at vi skal prøve å trene annen hver dag mens vi er her nede, siden det er treningsrom her. Og det er ganske stort! Selv om det ikke er deilig å trene, gleder jeg meg litt til å ikke kunne unnskylde meg bort fra treningen. Ble fort lat hjemme i Norge, så kanskje dette gir meg litt mer motivasjon.


T-skjorte og sko fra Urban // Shorts fra Batoko // Klokke fra Larsson&jennings // Solbriller fra FrankWalton


Fussoli, brokkoli og kylling. Denne retten har jeg savnet!

Hva synes du?♥

8 kommentarer
    1. For det første så flinke dere er som skal trene når dere er i syden 🙂 hvor Lenge skal dere være der? En eller 2 uker:) og outfiten var veldig fin:) kos deg videre på ferie:)

    2. kan du ikke lage ny sminkevideo? sånn hvordan du sminker deg til vanlig:D du har utrolig fine fregner, det er såå vakkert!! bruker du noe hudsminke?

    3. huff, at dere tørr å spise kjøtt i tyrkia.. jeg er veggis da så jeg spiser ikke kjøtt uansett, men når jeg var i tyrkia kjørte bussen vår forbi et slakteri og det så så ufyselig ut at jeg nesten kasta opp, kan tenke meg at det er utrolige mange bakterier som europeiske mager ikke er så veldig keen på, så håper kjøttet deres er godt stekt iallefall.

    4. Anonym: Vi er veldig ops på det her nede, ber alltid om godt stekt! Men kjempe bra at du legger igjen en slik kommentar, da leser sikkert flere den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg