HIMMELSK

Sengene vi har her på hotellet er så sykt gode å sove i. Jeg sover så godt om natten, nesten like godt som jeg gjør hjemme. Men hjemme er alltid best, sånn er det bare. Dette er også første gang vi sover med dyner, og ikke laken bare. Jeg trodde det ville bli alt for vamt med dyne, men da vi har aircondition på rommet så er det bare deilig.

Siden jeg og Caroline sov lenger enn mamma og pappa i dag, har de allerede dratt på stranden. Nå for øyeblikket, gjør vi oss klare for å bli hentet av bussen som skal kjøre oss bort til stranden. Den går hvert 15 minutt, så det er ganske deilig! Det blir å ta frokosten på stranden i dag, siden vi våknet litt sent. Vil ikke bli her på hotellet så veldig mye mer nå, når jeg heller kan spise på stranden. Alle vi i familien har alltid vært strandmennesker, men jeg vil gjerne prøve ut en eller to dager ved bassenget. For det kan jeg ikke huske sist at jeg gjorde.

Dere får ha en god søndag, mine kjære lesere♥

Har du hatt en bra helg?♥

10 kommentarer

Siste innlegg