DAGENS ANTREKK 01.SEPTEMBER.14

Jeg fikk det til!!!! Jeg fikk nok med tid, da jeg dro tidligere hjem fra stranden i dag. Det er nesten så jeg har litt for god tid. Men det er så deilig å kunne blogge uten å måtte kjappe seg med å bli ferdig. Så jeg smiler, ganske stort. Jeg rakk heldigvis å ta antrekksbilder før solen gikk ned også. Den går ned rundt 19:00 her, altså 18:00 hjemme. Det er sykt deilig å ligge 1 time foran dere, da har jeg alltid 1 time mer å gå på hvis dere skjønner hva jeg mener.

I dag bruker jeg en av mine nye favoritt kjoler fra Hype, som er et av mine favoritt merker. Jeg får ikke sagt nok om hvor høyt jeg elsker disse kjolene som har så mye print på seg. Det er veldig mye for noen, men for meg er det som en helt normal, laidback kjole siden jeg er vant til å gå med de. Jeg husker selv en av de første gangene jeg brukte en skikkelig mønstrete kjole, jeg følte meg drit bra fordi jeg gikk i noe jeg følte meg 100% meg i. Den følelsen der, den er så verdifull den.

Håper dere har fått en knallstart på uken, det har jeg!♥


Kjole fra Hype // Sko fra Urban // Lommebok fra River Island // Ringer fra H&M // Smykke er en gave

Hva synes du?♥

7 kommentarer

Siste innlegg