THE BEACH

Jeg håper ikke dere vil bli lei dette, for jeg kommer IKKE til å slutte å ta strandbilder mens jeg er her i Tyrkia. Det er så fantastisk pent her, og for å ikke glemme hvor fredfullt det er her. Det er forbanna deilig å kunne ta seg en time-out fra alt, og bare nyte disse late dagene på stranden. Jeg har 11 dager igjen til å nyte dette, så det skal nytes med understrek ja. Noe av det beste med å sole seg på stranden, må være musikken i ørene dine mens du ser på bølgene og kjenner sanden mellom tærene dine. Jeg brekker meg nesten av at jeg er så klisjè nå, men jeg elsker det. Jeg elsker meg her, hvis jeg kan si det?

Det er veldig lenge siden jeg har delt musikken min med dere, så her kommer en liste med sanger som går på repeat om dagene:


Chris Brown – New Flame


Steve Angello – Wasted Love


Imagine Dragons – Bleeding Out


Bakermat – One Day (Vandaag) Radio Edit


Schoolboy Q – Man Of The Year


Pusha T – Sweet Serande


Wis Khalifa – The Sleaze


Wiz Khalifa – You And Your Friends


Backstreet Boys – Madeleine (hehe)

Ha du noen bra sanger du vil dele med meg?♥

11 kommentarer

Siste innlegg