ENDELIG HJEMME

Vi hadde dessverre litt uflaks på hjemmeveien. Først holdt bussen på å krasje i en lastebil, så tok innsjekkingen tusen år, så ble selvfølgelig flyet vårt 1 time forsinket, jeg ble syk under hjemreisen og er dessverre fremdeles litt syk. MEN jeg føler meg bra, og er klar for å nyte resten av denne fredagen videre med Ida. Ufattelig deilig å se henne igjen, smilte ganske stort – det kjente jeg godt. Vi spiste middag på Moments, og skal nå sitte barnevakt for søsteren og broren hennes. Vi må jo være litt søte og snille, så vi skal derfor bake hjemmelagd brownies og muffins. Gjett om jeg gleder meg!!

 

Hvordan har din dag vært så langt?♥

11 kommentarer
    1. Så bra du kom deg hjem til slutt! Ikke bra at du ble syk, eller at flyet ble forsinket, men du kom deg hjem til slutt! Dere må kose dere som barnevakter! Jeg har vært på skolen i dag og i kveld skal jeg bare slappe av med Idol, popcorn og blogg 😉 God helg!

    2. Åh, dere er så uheldige 🙁 Bra dere kom dere hjem til slutt ialllfall, og god bedring til deg <3 Kos dere i kveld!

    3. Hvordan går det sånn egentlig med deg?
      Håper du har hatt en super ferie! Min dag har vært kjedelig, som alle andre dager (haha). Ikveld skal jeg se på Idol 🙂

    4. Du er vakker!
      Btw, hvilken størrelse bruker du på avisas genseren du kjøpte i London? 🙂
      Takk for at du svarer! 🙂

    5. Hei, fine du! Jeg lurte på om du i neste spørsmålsrunde eller liknende kunne forklare litt kort hva som har skjedd med deg og Didrik? Det virker ikke som om dere bor sammen lengre, og det er ganske forvirrende for flere av leserene dine. Selvfølgelig skal du få ha privatlivet ditt intakt, så du må velge selv <3
      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg