SØNDAG

I natt koste jeg meg med White Collar, som jeg ikke har fått sett på, på over 2 uker. Jeg er så hekta på det, at det er trist at jeg snart er ferdig med sesong 3.. Ser det på Netflix, så der er det bare 3 sesonger – ikke at jeg egentlig aner hvor mange sesonger det er da men, haha. Jeg la meg forsåvidt veldig tidlig, siden jeg var sliten og veldig trøtt. Det var derfor veldig godt å kunne sove ordentlig ut i dag, på denne fine og rolige søndagen. Jeg startet dagen med å dusje, og så gå RETT ned for å varme opp biffstroganoff-gryten som mamma lagde i går. Allerede der, var dagen min sykt bra.

Siden jeg ikke har hatt noen planer for i dag, og fremdeles ikke har noen. Tenkte jeg å jobbe litt og få gjort ting unna. Jeg skal derfor svare på viktige mail, skatte og betale regninger. Alltid deilig å ha dette på plass! Selv om det er kjipt å betale skatt og regninger, det å se at kontoen din bare synker og synker, er det fremdeles deilig å tenke på at da har man èn mindre bekymring. Den følelsen er så innmari god. Apropos en annen følelse, formen min begynner sakte men sikkert å bli bedre – så jeg er ganske happy i dag ♥

 

Hva synes du & hva er dine planer for i dag?♥

26 kommentarer

Siste innlegg