DENNE MANDAGEN ER MIN SØNDAG

VINNEREN AV JUNKYARD KONKURRANSEN BLE AMINA! Du vil bli kontaktet veldig snart 🙂


Jepp, denne mandagen er min søndag. Uten tvil. Jeg trodde jeg ville være helt frisk i dag, men det er fortsatt litt som sitter igjen som gjør at formen kommer og går, den er litt verre i dag enn i går. Jeg tror jeg bare trenger å slappe mye av i dag, holde meg inne og få i meg kakao eller te, så halsen min blir bedre. Det var kjempe gøy å være hes i starten, følte meg som en kvinne i stemmen, men nå er det bare fælt haha. Jeg begynner å bli skikkelig rastløs etter å bli frisk, har jo vært aktiv i 14 dager i strekk, så det er ganske uvant å gå fra å være så aktiv, til å nesten bare være sengeliggende. Bare èn dag til, så er jeg frisk – forhåpentligvis! Passer meg egentlig ganske perfekt, så jeg får sett ferdig sesong 3 med White Collar i dag. Men først må jeg pakke ut av kofferten min, for der har jeg vært lat….

 Hvordan er formen din for tiden & følger du med på White Collar?♥

14 kommentarer
    1. Har ligget med feber og forkjølelse i 4 dager nå, men nå er heldigvis formen på vei tilbake. Har egentlig vært fire kjipe dager, fordi jeg går idrettslinja, og uten trening blir jeg så rastløs! God bedring 🙂

    2. Kjipt at det skulle skje nå da! Men bra du får brukt tiden på seriene! Husker så godt da jeg gikk på barneskolen og håpet på å bli syk for å slippe skolen, men ser tilbake på det så ville jeg ikke ha ønsket det, for det er ikke noe gøy! 😛
      Du får ha god bedring kjære deg, også må du kose deg med serien! <3

    3. Jeg har ligge syk i 2 uker nå, forrige mandag fikk jeg penicilinkur pga halsbetennelse, men den har ikke hjulpet noe som helst, så i morgen skal jeg til legen igjen for masse nye blodprøver og kanskje en ny peniciinkur

    4. White collar er dritbra! Det er totalt 5 sesonger, og aller siste episoden er helt sykt, så håper det kommer en sesong til 🙂

    5. haha, så at en annen også tipset deg men… leser du denne bloggen? http://blogg.veckorevyn.com/fridagrahn/page/3/
      Isåfall har hun skrevet deg i flere innlegg tidligere og nå har hun et egen innlegg om deg! Hun er en ganske kjent blogger i Sverige! Alle burde egentlig se på bloggen hennes! (Frida Grahn)Hun blogger om mote fritid og mat/trening og litt interiør ;))))

    6. Vis du laster ned noe som heter pop corn time på pcen din så kan du se alle de 5 sesongene av White collar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg