NYTT FRA GET INSPIRED – ADIDAS

Som jeg smiler fra øret til øret nå. Formen min er blitt mye bedre bare på denne dagen, så jeg skal straks ned til byen for å trene litt rumpe med Ida. Jeg har ikke trent siden jeg var i Tyrkia, så nå skal det bli godt å komme tilbake til det. Både å trene bedre og spise bedre. Det passet meg derfor midt i blinken å få nytt treningstøy fra Get Inspired. Jeg har fått en ny sporsbh og en ny treningstights fra Adidas. Disse produktene er bare helt RÅ! Men, jeg vil spare denne tightsen til jeg har noe rumpe å vise frem, så jeg har et lite mål, eller hva jeg kan si.. Haha. Spare det beste til slutt! Tightsen sitter bra, men om jeg bare får litt mer rumpe så vil den sitte som et skudd. Så jeg kommer til å trene mye rumpe og lår fremover, litt mage også. Siden jeg kun har ribbein på den ene siden, må jeg trene magen ekstra for at ribbeinet ikke skal bli så synlig på magen – men at det heller vises litt mer muskler. Da, håper jeg at jeg blir kvitt et problem til. Og at jeg endelig kan se muskler, men ikke bare ribbein når jeg ser meg i speilet.

 


Sportsbh her. (Sponset)


Treningstights her. (Sponset)

Hva synes dere?♥

16 kommentarer

Siste innlegg