KLAR FOR HØSTEN MED NYHETER FRA NELLY

Jeg har lenge ventet på at Nelly skal begynne å få inn SKIKKELIG høstvarer nå. Og jeg tok heldigvis turen innom i stad, hvor jeg fant meg 3 nye ting som jeg bestilte med en eneste gang. Jeg nølte ikke, for jeg føler selv at jeg gjorde et kupp og jeg vet dette er noe jeg kommer til å bruke mye fremover. Lover å vise dere det jeg kjøpte på, når jeg endelig får det om ca 1 uke. Gleder meg veldig, så det skal bli deilig med litt nytt! Som jente får man aldri nok, og det får lommeboken svi for. Selv om jeg kun kjøpte 3 ting fra Nelly, fant jeg likevel mye annet fint – som jeg gjerne skulle ønske jeg kunne kjøpt. Men jeg har mine grenser, og etter mine 3 favoritter – sa det stopp. (THANK GOD)

 
Alexander Wang Coat her // Vila Cardigan her // French Connection Coat her 


River Island Dress her // Wood Wood Dress her


Vila Black Roll Neck her // River Island Jogger her // Vila Grey Roll Neck her


Nly Faux Leather Cap her // River Island Camel Satchel Bag her // New Era Cap her


Bianco Long Boot her // Nly Shoes Zip Boot her // Nly Shoes High Heels her // Miista Ankle Boot her


Vans U Old Skool Floral shoes her // Vans Classic Slip On shoes her

Hva synes dere?♥

// Adlinks 

5 kommentarer
    1. Hei! Er fuullt klar over at dette ikke har noen som helst slags sammenheng med innlegget, men jeg har lest bloggen din en stund og ser at du skriver at du ønsker å gå opp i vekt. Vil bare “tipse” om en soya sjokolademelk (altså en melk uten melk haha) som har ganske høyt fettinnhold, og som er suuper om du ønsker å gå litt opp i vekt. Har selv vært sykt og hver gang jeg trenger å gå litt opp i vekt, gjør ett par glass av den til dagen i en viss periode susen! Mitt eneste tips dersom du skal prøve den, er å ikke måle den opp mot vanlig sjokolade melk, gjør du ikke det så synes i alle fall jeg at den er ganske så god 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg