DAGENS ANTREKK 23.SEPTEMBER.14

VINNERNE AV BASIDERM KONKURRANSEN BLE MARTINE, ELISABETH, AURORA, JULIE & SANNE! Sjekk mailen deres raskest mulig for å få premien deres 🙂


Så, et spørsmål jeg har lest ofte i det siste er hvilken jakke jeg skal begynne å bruke nå, siden det begynner å bli kaldere ute. Jeg har visst svaret såååå lenge, men jeg ville bare vente til jeg kunne vise dere favoritt jakken min. Denne jakken kan brukes på både høsten og på vinteren. Den er lang og akkurat sånn en god jakke skal være etter min smak. Du kan bære jakken ved å være girly, eller du kan bruke den ved å være litt mer guttete. Og det digger jeg! Jakken kler alt, og for meg, er det den perfekte høst/ vinterjakken. Jeg har pakket meg godt inn i denne jakken og ikke minst favoritt skjerfet mitt i det siste. Det er så deilig å bare krype inn i det du føler deg bra i, være varm og ikke måtte gå med skuldrene oppe i haken fordi du fryser sånn. Dette er jeg så glad for at jeg slipper, takket være jakken og skjerfet mitt som er fra Urban. Dette var favoritt jakken min i fjor, og jaggu meg er det favoritt jakken min i år også. Hvorfor skaffe meg en ny favoritt, når jeg allerede har en?♥


 


Jakke, skjerf & sko fra Urban // Bukse fra TopShop // Veske fra River Island // Lommebok fra Pauls Boutique // Solbriller fra RayBan

Hva synes dere?♥

30 kommentarer
    1. Den jakken var super lekker 🙂 Jeg elsker slike jakker, men siden jeg ikke er verdens høyeste har jeg ofte et problem med at de alltid sitter litt rart, dessverre.. Håper du har en flott dag! :))

    2. Jeg og har ett skjerf fra Urban, så jeg tror det er det samme skjerfet som du har. Men jeg får aldri og da mener jeg ALDRI til og få det til og se fint ut når jeg har det på meg, så da lurte jeg på om du har noen tips til meg om hvordan jeg skal gjøre det, pg hvordan du gjør det ? 🙂

    3. Heii, hva betalte du for jakken? Ser de ikke har den på nett, er det lenge siden du kjøpte den? Utrolig fiiin!!

    4. Så flott antrekk! Den jakken var jo superfin, er den tykkere enn den ser ut som? Er på jakt etter eg fin og varm jakke jeg kan bruke om høsten og litt om vinteren, men synes slike lange kåper sitter så rart på meg da jeg er såpass kort som jeg er 😉 ha en super dag videre!

    5. Hei! Kan du værsåsnill og lage et innlegg om hvordan du får så stram og glatt hestehale? syns det er sååå fint og du kler det kjempegodt! Er bare at når jeg prøver å lage det blir det bare ikke slik og babyhårene stikker ut fra alle kanter..

    6. Du har fått så fin og tykk bryn. Kunne du laget et innlegg der du farger brynet ditt. Hva slags merke, og om det er noe spesielt i blandingen som får at fargen i brynet får så gode resultater. Lurer fælt på hva jeg gjør feil.

    7. Linda: Hei Linda! Tusen hjertelig takk for denne kommentaren. Det har tatt meg så mange år før brynene mine endelig ble tykke, så enda godt noen ser det 🙂 Eneste jeg har gjort er å bare la dem gro, men det tok sin tid! Jeg bruker en øyenbrynsfarging fra Cubus. De har kun 1, hvis jeg ikke tar feil.

    8. Julie: Hei Julie! Vet du hva, for bare noen mnd siden slet jeg med akkurat det samme. Babyhårene mine bare stakk ut i alle kanter og jeg ble GAL. Da kom Ida med et kjempe enkelt triks, etter du har satt i hestehalen, bruk hårspray så babyhårene legger seg ned. Kjempe lett! 😀

    9. Lise: Redigerer bildene i PhotoScape 2. Jeg bare lagrer bilde i to filer, en i hver retning, så legger jeg de inn i montasjen og bare setter dem sammen der. Det er veldig lett altså 🙂

    10. Malene: Som jeg har skrevet i innlegget, er dette fjor-årets modell. Så den kommer dessverre ikke tilbake. Men de har fått inn mange nye flotte jakker fra FlatTop på Urban nå. Verdt å ta en titt altså! 😀

    11. Jeg har prøvd å lete etter en slik jakke utrolig lenge nå!! Jeg har lett i Roma, Barcelona, butikkene i Volda og på butikkene i Ålesund Moa, men finner bare “stive” jakker, og dem jeg liker er rosa eller andre farger jeg ikke er på utkikk etter.. Jeg leter altså etter grå (lys eller mørk) eller svart/hvit melert.
      Jakken din ser akkurat til å være en slik jeg leter etter.. er det mulighet for å få tak i en nå? Eller blir det ikke solgt lenger?

    12. Haha ser nå du har prøvd å svare på samme spørsm før, så sa tar jeg en titt hos urban 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg