20 TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

♥ Eneste måten jeg klarer å la være å bite på neglene mine, er om jeg bruker neglelakk.

♥ Jeg er følsom, men bestemt.

♥ Jeg seriøst elsker smør. Gjort det siden jeg var liten, da jeg ble tatt på fersken av å sitte på på kjøkkenet med en hel smørboks og dyttet hele hånden min nede i smøret.

♥ Jeg har aldri flyttet i hele mitt liv. Noe jeg er veldig glad for!

♥ Jeg er en empatisk og omsorgsfull person. Uavhengig av om du er en god venn av meg, eller en jeg nesten ikke kjenner, om du forteller meg noe dypt – treffer det meg midt i hjertet.

♥ Jeg velger å tro det beste om personer, før det motsatte er bevist. Dette kan både være en positiv ting og en negativ ting.

♥ Jeg er en spirituell person og har et nokså åpent sinn.

♥ Jeg er ikke flink til å rose meg selv.

♥ Jeg har alltid hatt et ønske om å kunne hjelpe andre, og gjøre noe godt for andre. Med andre ord, å se andre være glad, gjør meg glad.

♥ Jeg våkner nesten hver eneste dag av at jeg må tisse, SELV når jeg går på do rett før jeg legger meg.

♥ Jeg har en tendens til å holde problemer for meg selv. Jeg ønske rett og slett ikke å belaste andre med mine problemer. Fordi jeg selv vet at hver og enkelt av oss har våre egne problemer å forholde oss til.

♥ Jeg har jævlig bra humor, men kan også ha drit dårlig humor. Jeg kan le av de dummeste tingene.

♥ Jeg lar meg ikke bli påvirket av andre, jeg har mine egne meninger og er ikke redd for å si ifra.

♥ Hvis jeg spiller noe, så lever jeg meg veldig inn i spillet og plutselig kjører selv om det ikke er noe ratt jeg holder i. Men kun en konsoller som jeg da tror er et ratt.

♥ Jeg elsker bebigriser, hunder og ugler.

♥ Jeg skriver kun med pekefingrene mine på pcen og på iPhonen. Rart jeg bruker lang tid på å skrive eller????

♥ Jeg har sikkert 20 parfymer, men av en rar grunn føler jeg at jeg bare kan bruke èn frem til den er tom, for så å gå videre til neste parfyme.

♥ Jeg må ha på undertøy som matcher.

♥ Jeg må ALLTID ha samme fargen på neglelakken på både hendene og tærne mine.

♥  Jeg overtenker veldig mye, dessverre.


Genseren finner du her. (Sponset)

Noe du ikke visste om meg & noe du kjenner deg igjen i?♥ 

18 kommentarer
    1. Haha, jeg ble også ferska med smørboksen mens jeg satt på bordet og spiste med en spiseskje rett ut av boksen! Da var jeg 5 år eller noe tror jeg, og hadde vært hjemme alene i bare 10 minutter! 🙂

    2. Var noe av det jeg allerde tenkte at du var slik, som feks at du er en person som bryr deg om andre og at du elsker hunder. Jeg kjenner meg igjen i nesten alt, skulle bare ønske jeg var halvparten så vakker som deg.

    3. Haha, alle må jo tisse når de står opp! Har med at kroppen skal kvitte seg med avfallstoffer, og det spessielt om natten:) (sykepleierstudent her høhøh)

    4. Hva tenker du om alt hetsen matha louise får gjennogå? Syns selv det er veldig rart at folk angriper en peron som ønsker kun godt for mennesker. Ikkke et stygt ord fra hennes munn, men de som snakker stygt om henne mener de er bedre enn henne? Egentlig ganske sykt…

    5. Veldig mye av dette hadde jeg faktisk gjettet meg til, fordi jeg kjenner meg veldig godt igjen i deg som person, og hvordan du fremstår på bloggen hvertfall 🙂

    6. Anonym: Jeg synes det faktisk er helt på trynet at hun skal få så mye hets for dette. Martha har funnet en jobb/ hobby som hun tjener sine egne penger på, og det burde hun heller få ros for.

    7. du elsker bebigriser? haaper ikke du spiser bacon eller skinke.
      btw. sier du at du er omsorgsfull person, gjelder det bare for mennesker eller dyr ogsaa? kan ikke vaere for kuer i hvertfall siden du elsker smoor. du er pen da, hade <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg