TRAVEL HELG

Denne helgen har så vidt begynt, men den har allerede vært veldig travel og jeg ELSKER det. I går etter jobben, ble jeg kjørt rett hjem til Ida for å sminke lillesøsteren Hanne til “Bad taste party”. Så pyntet vi muffins og ordnet litt i stand til lillesøsteren skulle ha bursdagsfeiringen sin. Og jeg er ingen god sminkør, så det passet vel egentlig midt i blinken at jeg skulle sminke Hanne da. 


Søteste Hanne!

Etter dette var gjort, ble jeg hentet av Martine siden vi skulle ha middagsdate. Vi har ikke fått vært sammen siden før jeg dro til Tyrkia, og det er faktisk nærmere 3 uker siden nå. Vi spiste på Moments (bombe), og hadde det utrolig koselig. Det er så gøy når man ikke har møtt noen venner på en god stund, så har man alltid så mye å snakke om. Men siden Martine har en hund som ventet på hun hjemme alene, kunne hun ikke være ute så alt for lenge. Så etter middagsdaten var over, ble jeg igjen kjørt til Ida for å fortsette moroa der. 


Og nå har jeg endelig fått litt tid til å slappe av etter jobben i dag. Så skal jeg straks ordne meg litt ekstra, for jeg skal nemlig kose meg med jentene i kveld!

Hvordan har din helg vært så langt?♥ 

7 kommentarer
    1. Du er så utrolig pen og helt hærlig!!<3 elsker smilet ditt!
      lurer på hvilken størrelse du har i Adidas genseren? må få klikket hjem en sånn en 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg