DAGENS ANTREKK 29.SEPTEMBER.14

Jeg vet helt ærlig ikke hva som skjer med søvnen min for tiden. Nå har den faktisk tatt helt av og jeg sover ikke godt i det hele tatt. Jeg våkner nesten hver eneste time, fra 04:00, frem til jeg faktisk står opp. Våkner opp av at hjertet mitt dunker som bare rakker’n og jeg har en merkelig “grue-meg følelse”. Er det noe galt eller er dette helt normalt, spør jeg meg selv. Men dette er noe jeg ikke har opplevd tidligere, og jeg vil mer enn gjerne kunne sove godt igjen.

Jeg har nettopp fikset meg til jobben, og starter heldigvis ikke før 15:00. Derfor jeg har veldig god tid til å gjøre hva enn jeg vil her hjemme, før jeg går ned til byen. Lurer på om jeg skal ta meg en matbit, eller vente til jeg er i byen for så å kjøpe meg noe der. Et evig dilemma hver eneste gang, haha. Dessverre så er ikke dette antrekket fra i går, som vil si det jeg egentlig skulle dele med dere i dag, som er ganske kult, må bli utsatt litt til. Men det gjelder bare et par dager, så får jeg endelig delt det med dere. Dere vil virkelig ikke gå glipp av dette!

 


T-skjorte fra Urban // Skjorte fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes du?♥

20 kommentarer
    1. Dette er god gammeldags angst, jenta mi! Sjekk det opp før det ødelegger deg! Virkelig! Jeg vet hva jeg snakker om..

    2. Skjedd meg mange ganger. Er bare underbevisstheten spm er stresset vanligvis. Det er ikke anbefalt i mine øyne å ta fri fra jobb eller noe slikt. Lev et vanlig liv, men ha stort fokus på deg selv.
      Det pleier å hjelpe for meg. Er nokså sliten for tiden så har det på samme måte.

    3. Det er ikke angst nødvendigvis! Har hatt det sånn fler ganger, men går alltid over. Jeg har ikke angst, vis jeg hadde hatt det ville jeg vist det! Angst er ikke noe å tulle med 😉 Lykke til ihvertfall, håper det går over for deg også!

    4. Angst er så mye mer enn søvnproblemer. Hvis du ikke sliter ellers i dagen med og være redd for ting, kan det enten bare være en periode du har eller noe mer selvfølgelig. Jeg vet selv hva angst er og man behøver ikke og angst fordeom man har søvnproblemer. Husk på at det er høst nå så en av grunnene kan være det 🙂 Hvis det ikke går over av seg selv etter noen uker eller månender burde du gå til legen! Blir litt drastisk av de ovenfor her og si at du har angst fordi du sliter med og sove…

    5. Du er så utrolig fin! Men har/skal du legge ut en innkjøpsvideo fra London. Håper på det, du har så sykt fin klesstil:)

    6. Høres ut som angssymptomer, jaa .. Eller så er du bare inne i en veldig stressende periode. Husk å sette av tid til deg selv i hverdagen og pust med magen:):)

    7. Syns også dette høres ut som angst.. Ihvertfall slik at føler meg når jeg har det. Men man vet jo aldri 🙂 håper du slipper unna det!

    8. Har ikke skjedd akkurat dette, men før dårlige perioder i livet mitt med mye smerte og sorg, eller bare ekleopplevelser, får jeg ofte en slik grue-meg-følelse. Den ligger som en klomp i magen og er veldig ubehagelig.. dette skjedde bladt annet før en gutt avviste meg, noe jeg ble utrolig lei meg for i lang tid. Vil ikke skremme deg, og det trenger jo ikke å være det samme, for som sagt våkner jeg aldri av dette! 🙂 Det går nok åver skal du se <3

    9. Hei! Lurte bare på om du har fått buksen fra topshop tilsendt (i såfall, hva hvilken side), eller om du har kjøpt den i London? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg