KARI TRAA

Goood kveld mine kjære lesere♥ I dag har jeg bare jobbet litt hjemme med diverse ting innenfor bloggen og fått unnagjort en del ting. Veldig deilig! Jeg har også fått noen kampanjer, dagstilbud å reklamere litt for – som jeg tror dere setter pris på. På Get Inspired får du nå 40% på Kari Traa Trude tightsen. Denne har jeg fått tilsendt noen dager i forveien og må si jeg elsker hvordan den sitter på kroppen min. Så er den bare så ufattelig god å ha på. Tightsen koster egentlig 499 kr, men er nå satt ned til 299kr. Veldig billig, og veldig bra. Jeg som har blitt så glad i å gå rundt i koseklær, er så fornøyd med denne tighsten at nå trenger jeg ikke å kjøpe meg koseklær på en god stund. Nesten like greit så jeg sparer litt penger også!

 


Trykk her for å komme til dagstilbudet.

Jeg som ikke har rumpe til vanlig, så ut til å få litt rumpe i denne til og med. Så det måtte bare jeg dele med dere, men bilder av rumpa kan dere bare glemme haha! Designet på dette Sjølvsagt Settet, digger jeg. Man ser skikkelig fresh ut, for å ikke glemme sporty – og det er noe jeg sjeldent er. Derfor, et stort bonuspoeng for designet på dette settet.


 


Trykk her for å komme til Sjølvsagt Settet. (Alt er sponset via Instagram)

Likte dere det?♥

8 kommentarer
    1. Hei!
      Utrolig fint sett!
      Ville bare tipse deg om å børste øyenbrynene OPP og ikke nedover, da vil du få et mye mer våkent blikk og MYE finere bryn:-)

    2. Du har blitt skremmende mager! Vær forsiktig sier jeg!! Ser det SPESIELT godt i ansiktet ditt, munnvikene dine…

    3. Anonym, hvor mange ganger har hun vel ikke skrevet på bloggen at hun ønsker å gå opp i vekt med at forbrenningen hennes er et problem? Tror du det blir noe bedre av at folk konstant påpeker hvor tynn hun er? Madeleine er kjempe fin! Du burde heller fokusere på din egen kropp og ha den akkurat som du føler er riktig, uten å måtte kritisere andres også?.

    4. Kan du vææær så snill og legge ut et inlegg hvor du hyller 5-10 ynglingsplagg? Altså de plaggene du elsker mest i hele klesskapet ditt og hvor du kjøpte dem? 😀 Elsker bloggen din og jeg har fulgt deg siden tidenes morgen, så hadde satt så pris på om du gjorde det, Maddee <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg