SELGER TING BILLIG

Siden det er så sinnsykt fint vær ute (nei), tenkte jeg å bruke denne dagen på å finne frem ting jeg ønsker å selge. Jeg har overrasket meg selv stort, med å ha funnet mye som jeg tidligere ikke har villet gi slipp på. Jeg kommer til å selge alt dette billig, siden jeg ikke lenger bruker det. Da ønsker jeg heller ikke at det bare skal ligge og lage mye plass, når det finnes en annen der ute som forhåpentligvis vil ha akkurat denne.

Jeg kommer til å selge litt basic ting, men også fra kjente merker som Obey, Oakley, The Hundreds, Quay, Nixon, Ivyrevel, Komono, LeSpecs, Batoko, Quicksilver osv. Denne gangen kommer jeg til å selge alt på Instagram, med en ny bruker som heter Madeleinepsalg. Du skal kun kontakte meg på direktemelding på Instagram hvis du er interessert og betalingen skal kun gå via nettbank 🙂 

Følg meg på Instagram @Madeleinepsalg for å få med deg salget. 

 

Så du noe du likte?♥

21 kommentarer
    1. Omfg, åhh hater at jeg må spare til ny Iphone nå!!! Om jeg ikke hadde måttet det hadde jeg villet hatt nesten alt dette her, åhh det er jo så mye fint :)))
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og 🙂

    2. Hvorfor ikke gi bort ting til de som ikke har så mye også? Det finnes steder i her i Norge hvor du kan levere gaver til. Spesielt rundt juletider. Du pakker det inn og setter på en lapp om hvilken alder det som er inni passer til (kanskje også et bilde av hva som er inni som man kan ta av). Også kan de som ikke har så mye penger møte opp og velge ut gaver de kan gi til f.eks. barna sine eller andre. Sikkert noen ungdoms jenter der ute som hadde satt pris på en fin t-skjorte eller en kjole til jul/bursdag.

    3. Hvordan går det med kjærligheten nå, Madeleine? Husker du sa du ville ha han tilbake, men vet ikke om det har skjedd mer? Kunne du laget et innlegg om det? Synes gutter er så vanskelig å forstå noen ganger, og jeg er midt oppi litt av et kaos selv……… 🙁

    4. kan jeg reservere den svarte nixon? klokka som ligger siden av den hvite klokka? har ønsket meg den så lenge nå!
      jeg ber deg <3

    5. Jeg ser mange skatter blandt alle klærne dine!
      Hvordan får man kjøpt dette eller gitt noen bud evt.
      PS. Stilen din er upåklagelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg