MIN SØNDAG

I dag startet dagen med å ha en 30 minutters lang telefonsamtale med Ida, det må være rekord tror jeg. Etter vi hadde snakket sammen denne halvtimen, tok det ikke lang tid før jeg ble hentet av Ida og tok frokosten på Go bua. Vi slappet av en god stund hos Ida, siden vi ventet på at Nadine skulle bli ferdig å male på jobben. Da hun endelig var ferdig, plukket vi hun opp på veien og dro hjem til Nadine hvor festen fortsatte (hehe). Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men vi tre sammen blir så ufattelig tullete og gjør så mye merkelig at jeg er sliten i hele kroppen etter å ha ledd mye. Til slutt endte vi opp med å ta på julesanger og synge for full hals. Kan ikke akkurat klage på hvordan denne søndagen har vært ♥

 

Hvordan har din søndag vært?♥

10 kommentarer

Siste innlegg