ADDICTED

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å se filmen Sex and the City the movie. Jeg elsker begge filmene, og blir bare så glad av å se denne filmen. Det er så mye latter og glede i disse filmene, som gjør at jeg er lykkelig etter å ha sett ferdig disse filmene. Å få den følelsen, da vet du at du har sett en bra film. Som dere sikkert forstår, har jeg hatt en veldig avslappet dag, og den skal fortsette slik. Men først skal jeg på personalmøtet på Urban hvor sjefen har bestilt pizza (YESSSSS). Thank god for at jeg ikke har spist middag enda, for det hadde virkelig vært deprimerende å sitte å se på at alle de andre spiser pizza.

En annen ting jeg virkelig ville dele med dere, er hvor avhengig jeg er av klokker. Jeg har sagt det før, men jeg må bare si det igjen. Du vet du har mange klokker, når du ikke engang husker hvor mange klokker du har. Det var som å få en splittet ny klokke, da jeg kom på at jeg hadde en Daniel Wellington klokke jeg fremdeles ikke hadde brukt. Siden jeg alltid tar vare på eskene til klokkene jeg bestiller, legger jeg dem bakerst med klokken i og legger derfor ikke så godt merke til dem. DET har jeg forandret på nå, og fått et skikkelig godt system i alle klokkene mine. Jeg tror Daniel Wellington klokkene, er de fineste klokkene jeg eier. Så flotte og enkle, likevel eksklusive. Neste uke, skal jeg vise dere mine andre favoritt klokker, så følg med! Jeg har bestemt meg for å dele litt mer av mine favoritter med dere, blant annet som for eksempel klokker, sko, parfyme, lommebok, bag og så videre, høres det bra ut??

Hva vil DU se mer av på bloggen min?? 

13 kommentarer

Siste innlegg