LITT NYTT FRA NELLY

Da har jeg endelig mottatt pakken min fra Nelly som jeg bestilte forrige uke. Det ble så klart ikke bare buksen, ops… Men jeg bestilte et par sko fra Jeffrey Cambell som jeg har i en annen farge, men nå også ønsket dem i sort. Disse skoene må nok være de beste skoene jeg noensinne har gått med. De sitter perfekt på føttene mine, og jeg klarer å gå med dem en hel kveld uten å få gnagesår og you name it. Før klarte jeg å gå på syltynne hæler som var 15 cm høye, hvordan jeg fikk til det aner jeg ikke. Nå har jeg funnet skoene som er perfekte for meg, og det er høye hæler som er alt fra 10-15 cm høye, MEN de må ha tykk hæl. Det er et must for meg for da slipper jeg å vrikke foten og miste balansen hele tiden. Det er ganske deilig å slippe unna det 🙂

Buksen fra Miss Selfridge ble jeg overraskende fornøyd med. Jeg bestiller aldri bukser på nettet lenger, siden jeg er så kort i bena at de alltid blir for lange… Det er utrolig kjipt, siden jeg kan finne drømmebuksen min på nettet, men lengden ødelegger for meg. Det gjorde faktisk ikke denne buksen, og derfor smiler jeg bredt nå. Jeg tok buksen i størrelsen 6, og den sitter som den skal på meg – hvis vi ser bort i fra et par cm i bena. Men det kan jeg bare sy opp, jeg finner en løsning uansett. Viktigste av alt, er at jeg er veldig fornøyd!!! 

I kveld vil det komme en flott konkurranse her på bloggen, så følg med♥♥♥


 


Buksen finner du her & skoene finner du her. (Adlinks)

Likte du noe av det jeg har kjøpt & hvordan er du med høye hæler?♥

8 kommentarer
    1. jeg liker veldig godt det du har kjøpt! Jeffrey Campbell skoene er super fine og så enkle å gå med 🙂 Har ett par selv og det er en av de få skoene jeg klarer og liker å gå med. Håper du har en flott dag! :))

    2. Rikke: Ja, helt enig. Dessverre kjipt at de skal koste litt over tusenlapp disse som jeg kjøpte. Men det er en investering når jeg liker dem så godt, vil jeg si! Ha en super dag, Rikke 🙂

    3. De var fine, både sko og bukse! Sitter skoene riktig så går 10-15 cm fint å gå på for meg – og platå hjelper veldig, sånn som på disse. Men jeg er over 1.80 fra før av, så satser skjeldent på 15 cm ekstra, hahah.
      Ha en fin dag videre!

    4. Med høye hæler er jeg skyhøy! Så blir nok litt lite av de:) ellers vet jeg hvordan bukseproblemet er.. Finner aldri noen som er lange nok til meg. De suger litt. Jeg var også på jakke leting igår. Ente til slutt opp me en mannejakke fra urban i xl. Det var den eneste som passet, og da hadde jeg prøvd i maaange butikker. Huff. Til vanlig bruker jeg s/m. Så klær er og forblir et evig problem for meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg