BURSDAGSFEIRING

I går var det bursdagen til min kjære mamma, så det ble en fin feiring selv om vi alle var litt travle denne dagen. Søte pappa, sier alltid “du kan ikke ha bursdag uten kake”. Så han hadde kjøpt god sjokoladekake til mamma, og favorittblomstene til mamma, liljer. Jeg og Caroline hadde vært noen dager i forveien ute på litt gaveshopping til mamma. Hun fikk litt klær og dilldall til huset, som hun ble veldig fornøyd med. Så fornøyd at jeg i dag måtte enda en tur på Kremmerhuset for å kjøpe enda mer av det vi kjøpte til hun. 

Jeg tok tidligvakten på Urban i dag, som gikk utrolig raskt – kan ikke huske sist tiden gikk så raskt på jobben. Men jeg klager ikke, hva har jeg å klage på nå? Nettopp ingenting. Hvert fall ikke da kvelden min snart skal fortsette på Moment’s med noen fra Varnergruppen på Amfisenteret. Gleder meg veldig til god mat og å tilbringe kvelden med gode mennesker! Eller vent, kom på en ting jeg kan klage på. Meg selv. Jeg klarte ikke å forlate Urban i dag uten å kjøpe 2 nye gensere. Søren heller Madeleine, du som skulle klare å motstå det selv på lønningsdagen. Min unnskyldning er at det er himla vanskelig å ikke handle ting på Urban, når vi får så satans mye flott inn hele tiden! Lover å vise dere mine nye gensere veldig snart ♥

 

Hva er dine planer for i kveld?♥

11 kommentarer

Siste innlegg