NY GENSER FRA FLATTOP

Jeg skal snart på jobb, så da tok jeg muligheten til å bruke en av de nye genserne mine fra Flat Top. Denne genseren er så god og varm, ikke minst litt oversized som jeg elsker! Gråfargen genseren har på seg, liker jeg utrolig godt. Den siste tiden har jeg begynt å like grått veldig, så da jeg fikk øye på denne nyheten fra Flat Top i butikken våres, tok jeg tak i den med en gang. Siden den er veldig baggy, men ikke så veldig lang, tok jeg den i størrelse large. Jeg kunne gjerne tatt den i small, men jeg bare MÅ dekke til rumpa mi når jeg hater den. Så genseren er perfekt i lengden da jeg tok den i large. Blir å trene stumpen snart, så jeg slutter å klage over den når jeg faktisk kan gjøre noe med det. Er dere ikke enige? Det er så morsomt sånn vi mennesker er, vi klager på ting vi faktisk kan gjøre noe med, men gidder vi å endre på det? Nehh.

 

Likte dere genseren?♥

18 kommentarer

Siste innlegg