TUMBLR O’CLOCK

I går dro jeg inn til Oslo med jentene mine for å drikke hos venninnene våres Elin og Dina, som bor i Oslo. Jeg har aldri vært hos dem i Oslo, så å se at de bodde i en av bakgatene på Karl Johan, det gjorde meg sykt misunnelig. Leiligheten var så fin og så stor! Det hadde ikke gjort meg noe å våkne opp til en slik herlig utsikt i denne leiligheten. Det er nesten så jeg drømmer meg bort nå. Vi hadde det UTROLIG koselig, så koselig at jeg måtte skrike nå. Jeg håper virkelig på at jeg får dratt inn til dem igjen, veldig snart. På grunn av at jeg var i Oslo i går, har jeg sovet så sykt lenge i dag. Og er det en ting jeg gir meg selv en klapp på skulderen for, så er det å ha vært spontan den siste tiden. Dette begynner å gå riktig vei, nemlig oppover! Jeg er så sliten nå, atte jeg lover å komme tilbake sterkere denne uken med bedre bilder og mye mer spennende på bloggen. Nå er det slutt på latskapen på en god stund.

Men akkurat nå, er det tumblrtid.



FØLG MEG PÅ TUMBLR HER.

Hva heter du på tumblr?♥

23 kommentarer

Siste innlegg