MINE FAVORITT SKO

Det er endelig en ny uke, men den startet ikke så veldig bra. Det gjelder å finne det positivet i det negativet, jeg har egentlig ikke annet valg. SÅÅ! Hva gjør meg vel i bedre humør enn å se på min evig store skovegg? Ikke mye skal jeg fortelle dere. Siden det er ny mandag, betyr det ny dag med mine favoritter. Som dere sikkert da allerede har gjettet, skal jeg vise dere mine favoritt sko. 

Mine favoritt sko for tiden er uten tvil mine Nike Air Max sko. Jeg elsker den herlige kombinasjonen av svart og hvit på disse skoene, og selve modellen må jeg også skryte av. Alt er bare helt knall med disse skoene, både på hvordan de ser ut og hvor gode de er å gå i. Siden dette er farger man lett kan kombinere med absolutt alt annet du ønsker å style deg opp med, er det ekstra stilig å style antrekket opp med disse tøffe skoene, synes jeg. Det løfter antrekket litt mer enn å bare velge noe sikkert som converse sko. Jeg har faktisk brukt converse sko litt mye den siste tiden, så her må jeg bli flinkere på å variere med sko. Hvis ikke, så er det ikke vits at jeg har så mange sko som jeg har nå. 

Disse skoene er desidert et av de beste kjøpene jeg har gjort gjennom tidene♥ 

Hvilke er dine favoritt sko?♥

20 kommentarer
    1. Ååååh, så utrolig lekre! Jeg digger de, har ønsket meg sånne veldig lenge nå. Veldig fine bilder også, minner meg på at jeg bør skaffe litt farge på kroppen igjen. Favorittskoene mine må nok bli de nye chelsea bootsene eller mine vinter docs!

    2. ÅÅÅ de var kule! mine er seff klassiske lave converse. Er så oppbrukte etter en sesong at jeg må få nye hvert år (haha). Men de er komfortable, lette å ta av og på og passer til alt.

    3. Har lyst på slike selv!
      Hvordan greier du å ha så mange sko, klokker, klær osv? Er det ikke utrolig vanskelig å velge hva man skal bruke også kan du ikke bruke det og det fordi du ikke har brukt det andre så mye osv?

    4. har hatt veldig lyst på disse veldig leng 🙂 men er litt usikker på om di har god nok demping? Hvordan er det å gå en hel dag med di f.eks på jobb? Jeg går konstant i 8 timer når jeg er på jobb så trenger gode sko 🙂

    5. Kjempe kule!! Jeg har så lyst på gråe nike, for de er både fine, super-behagelige og matcher det meste:) Øverst på ønskelisten er Free Run Sneakerboot og Internationalist Leather!!

    6. Ak: Jeg har brukt disse skoene på jobben min, hvor jeg står og går rundt i 7/8 timer om dagen. Det er sko som er veldig gode å gå i, jeg får ikke vondt i ryggen og ville derfor ha anbefalt disse til deg 🙂

    7. Duu, jeg husker du viste noen syykt fine addidas sko fra urban. Tror de var rød/grå(?). Uansett, hvorfor bruker du de aldri? Har lett etter de i en evighet hhah.. De er så utrolig fine. Hvis du har for mange sko og ønsker å selge de addidas skoene kjøper jeg de gjerne haha
      Digger bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg