WELCOME TO THE FAMILY

Ja, da er vi vel alle ganske sjokkerte over at jeg har fått en ny Daniel Wellington klokke til samlingen min. Nei.. Denne gangen valgte jeg å gå for en klokke som heter Classic Sheffield Lady i sølv. Kun for å ha litt større variasjon i klokkene mine, og det er helt greit. Jeg har begynt å like sølv litt mer, enn hva jeg noensinne har gjort før og er utrolig fornøyd med valget jeg tok. I og med at jeg tok klokken i sølv, ville jeg velge en casual farge til klokken. Det ble da selvfølgelig svart, siden det går til alt. Greit, jeg elsker svart. Det er hovedgrunnen. Jeg er veldig glad i Daniel Wellington klokkene, 

Nå har jeg vært så heldig og fått en rabattkode til dere som vil gi dere 15% på alt på DanielWellington.com. Bruk rabattkoden “DWmadde” for å få benyttet deg av denne rabattkoden. Rabattkoden er gyldig helt til 30.november!♥  Nå er det ikke lenge igjen til jul, så kanskje du ønsker å gi en ekstra spesiell gave til en spesiell person?

 


Trykk her for å komme til klokken. (Sponset)

Hva synes du om klokken & kommer du til å benytte deg av denne rabattkoden?♥

7 kommentarer
    1. Så fin klokken var! Jeg er en av de som ikke klarer å bestemme meg for hva jeg synes er finest av gull og sølv, det varierer kanskje litt etter hva det er!

    2. Alltid ønsket Daniel Wellington klokke, men det er litt dyrt, men siden jeg kan få 15% så kanskje jeg kan kjøpe det 🙂 litt biligere ihvertfall

    3. Jeg elsker sølv! og klokken er kjempe fin, men med hybeløkonomi så går nok ikke det.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg