NUDE LIPSTICK

Hei dere og god formiddag til dere alle! I dag hadde jeg tenkt å sove til klokken 11, men det ble fort til en time til… Jeg ville ha litt god tid til å fikse meg, spise mat, ta bilder til bloggen og ja, det meste egentlig! Men når du sover bort den ekstra timen, får du ikke så himla god tid da dessverre. Jeg er egentlig den personen som alltid har god tid, men nå har jeg ikke det. Jeg får blogget raskt nå, før jeg må ned å ta meg noe frokost og deretter bli hentet av Ida som er så snill og kjører meg til jobb. Jeg skal nemlig stenge på Urban i dag, så etter jeg er ferdig på Urban blir det middag på La Gondola. Det gleder jeg meg til♥ Dere får ha en super fin lørdag!


 


Fått meg en ny favoritt leppestift fra Clarins som er fra Bangerhead.no i fargen Nude. Dette produktet er sponset via Instagram.

Likte du fargen på leppestiften & har du noen favoritter?♥

18 kommentarer
    1. Hei!
      Den var kjempefin:)
      Jeg har den samme i annen farge, men den blir litt tørr på.
      Bruker du noe under leppestiften?:)

    2. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin lørdagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    3. Hei 🙂 jeg så du hadde lagt ut promotion code til daniel wellington, så jeg gikk inn på siden for å bestille en klokke, men det går altså ikke. Har fylt ut alle feltene som skal fylles ut, men da jeg skal trykke bestill kommer det opp melding om at jeg må skrive inn personnummer. Det er jo ingen felt til personnummer, så forstår egentlig ingen ting. Vet du hvordan dette funker? Har sendt inn mail men de svarer ikke 🙁
      Håper du kan svare! 😀

    4. Linn Therese: Shit, dette var (beklager ordspråket) jævlig deilig å høre fra en som forstår hvordan det er. På ingen måte prøver jeg å klage, men de dagene du virkelig har det dritt, er det fremdeles noen som sitter og venter på at du skal publisere innlegg – og du selv blir bare aldri fornøyd, og det blir derfor rævva blogging.

      Så virkelig, TUSEN TAKK! Tusen takk for at du la igjen denne kommentaren på bloggen min. Det var virkelig godt å lese. Håper du har en fantastisk søndag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg