MINE FAVORITT LEPPESTIFTER

God mandag mine kjære lesere! Håper alle har hatt en flott helg? Det har i hvert fall jeg hatt. En avslappende, men veldig herlig helg. Nå som det er mandag, har jeg mulighet til å få gjort denne uken mye bedre enn den forrige. Da snakker jeg om å gjøre det bedre på bloggfronten, gjøre det bedre på treningen, tenke mer positivt og alt!! Jeg er klar for å gjøre ting bedre, og det starter allerede i dag.

Jeg har funnet frem mine topp 4 favoritt leppestifter for tiden, og noen har allerede vært mine favoritter i flere mnd. Mens noen som er nyere, har brått kommet opp på førsteplassen. Førsteplassen går til Isadora leppestiften i fargen Nude Bare Bohemian. Jeg har brukt brune leppestifter før, men denne leppestiften her, den er mye mer naturlig på leppene. Den er ikke så lys, men heller ikke for mørk. Midt på treet og den fargen synes jeg er perfekt for meg og mine lepper. Jeg, som sikkert alle vet, er utrolig glad i rød leppestift. Det gjør leppene dine så mye større, markerte og mer sexy hvis jeg får lov til å si det. Derfor er Mac leppestiften i fargen Retro Matte Ruby Woo på en god andreplass. Tredjeplassen går til en av leppestiftene jeg blogget om her om dagen, nemlig Clarins leppestiften i fargen Nude Rouge Eclat Woodrose. Denne er en nude farge som er litt lysere enn leppestiften på andreplassen og glinser mer på leppene. Eneste jeg har å klage litt på er at den fort blir tørr. Men da er det så flott at man har leppomader man kan fukte leppene med! Sisteplassen er en rosa leppestift jeg er helt forelsket i, selv om den er knall – er det noe som er litt dempende med fargen. Leppestiften er fra GloMinerals og den har jeg i den flørtete fargen Rasberry♥


Her er alle mine mest brukte leppestifter samlet på et sted.


Clarins & Isadora leppestiften er fra Bangerhead.no, GloMinerals leppestiften er fra BliVakker og Mac leppestiften er fra butikken Mac i London.

Likte du noen av mine topp 4 favoritter & hvilken leppestift er din favoritt?♥

12 kommentarer
    1. hei! Jeg bare lurer på hvilken størrelse du har i den flat top vista genseren, og om den er oversized? Lurer også på om den flat top shore turtleneck(??) er stor i størrelsen? Vurderer å bestille dem hjem til jul, så hadde vært fint å vite hvordan de er i størrelsen 🙂

    2. Hei! lurte på en ting, siden du nå har fått fikset brynene dine. kunne du laget et innlegg om hvordan du sminker de. ser så stoooor forskjell og skulle gjerne sett hvilket produkter du nå bruker og hvordan du gjør det 😀 😀 😀

    3. er virkelig ikke meningen å mase på deg, men siden du jobber på urban, vet du kanskje litt om hvordan størrelsene er i de genserene som jeg har nevnt i en kommentar litt over her. Kan du være så snill å svare meg på den kommentaren? Hadde satt stor pris på det, og det hadde hjulpet meg veldig 🙂

    4. Hanne: Oi, beklager så mye for at jeg ikke har fått svart på det! De er litt store i størrelsen. Flat Top Vista har jeg i størrelse large, kun fordi jeg vil dekke til rumpa mi. Kunne godt for en small, den er utrolig baggy uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg