JANE KØNIG

Nå har endelig det jeg har ventet på lenge, kommet. Jeg har fått en stor smak for ringer og smykker, så det jeg skal vise dere nå er så klart akkurat dette. Jeg har mottatt en herlig ring i 18 karat gull med 0,10 brilliant slipt diamant, et ankerkjede i sterlingsølv & et ankerkjede i forgylt sølv fra Jane Køning. Jeg er helt forelsket i denne ringen, det er det vel ingen tvil om. En så søt og liten ring, passet meg helt perfekt å få nå. Denne ringen kommer til å bli brukt så mye fremover og det smiler jeg stort over bare nå. Jeg elsker gull, og endelig har jeg fått meg en gullring. Smykkene kan jeg bruke til vanlig og når jeg skal noe spesielt, de er så enkle og vakre. Blir ikke vanskelig å få brukt disse tre tingene, hvert fall ikke når de er så fine som de er.

Denne uken har startet ganske så bra allerede. Jeg var flink og trente ALENE i går, og så mottok jeg pakken jeg har ventet på så lenge i dag. Hallelujah! Eneste jeg har å klage på er hvor støl jeg er.


Ååååh, se så fin den er♥ (Sponset via Instagram)

Hva synes dere?♥

5 kommentarer

Siste innlegg