GOD HELG!

I dag åpnet jeg på Urban, og har startet smått med varetellingen – selv om vi skal ha den etter stenging i morgen. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg allerede har vært med på 3-4 varetellinger dette året, det har alltid vært noe som ikke har stemt så vi må ha telt alt helt på nytt. Denne gangen håper jeg vi teller så det stemmer mer. Alltid litt kjipe nyheter å få høre at man må telle om igjen, men sånn er det bare – og man får bare ta det med et smil. For den følelsen etter man er ferdig, etter å ha tilbringt kvelden sin i butikken, den er god.

Akkurat nå er jeg små-stresset selv om jeg har god tid, sånn er det alltid haha. Jeg skal på innflyttningsfest i dag med jentene mine og er allerede i gang med å ordne meg til i kveld. Siden jeg skal på varetelling i morgen blir det ikke så mye alkohol på meg i kveld, men skal da unne meg litt. Jeg sitter fremdeles å funderer om hva jeg skal ha på i kveld. Skal jeg kjøre på med kjole eller ta skjørt? Skal jeg ta lave sko eller høye heler? Og ikke minst, hvordan skal jeg ha håret? Det skal alltid være noe, men jeg får bare prøve litt forskjellig og se hva jeg liker best. Noe blir det hvert fall ♥

Hva er dine planer for denne helgen?♥   

9 kommentarer
    1. Er så sykt sjalu på kinnbena dine, og resten av modellutseendet ditt!!
      Modell, helt klart haha
      God helg!! 🙂

    2. Hvordan klarer du å være så brun hele tiden? 🙂 bruker du selvbruning? 🙂
      Elsker deg og bloggen din forresten 🙂
      God helg

    3. oi! Må bare få påpekt hvor utrolig pen du var uten mascara! Du er jo nydelig med også, men gud så pen du på disse bildene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg