LAST NIGHT

I går kom Julie og Ida til meg for å fikse oss sammen før vi dro videre til innflyttningsfesten til Anni og Amanda. Det ble kjole på alle oss jentene, så det var deilig å pynte seg litt ekstra igjen. Leiligheten til jentene er så utrolig fin og har en så fantastisk utsikt! Så denne kvelden skulle bli bra, og hvert fall med tanke på hvem som skulle være der. Det var god stemning hele kvelden, og jeg var så glad for at nesten alle jentene var samlet igjen. Jeg håper virkelig ikke det blir så lenge til neste gang vi får samlet jentene igjen. Det er en så herlig gjeng å være sammen med.

Jeg skal nå bli kjørt til byen om ikke lenge for å være med på varetellingen. Jeg har en liten tro på at vi rekker å være ferdig innen 22:00, så jeg får med meg The Voice UK. Jeg vet egentlig at jeg ikke rekker det, men det er viktig å ha troa!

Håper dere får en kjempe fin lørdag♥


Fine jentene mine!

Hvordan var kvelden din i går & hva skal du i dag?♥

6 kommentarer

Siste innlegg