VIL DU BLI ÅRETS DESIGNER AV MAGNUSGENSEREN?

Jeg håper dere alle har hatt en super fin start på denne søndagen. Jeg har sovet som en stein etter vareopptellingen vi hadde på Urban i går. Det gikk kjempebra, og er så utrolig deilig å endelig ha fått det overstått. Koste oss litt med pizza før vi startet tellingen, og ble fortere ferdig enn forventet. DET liker vi.

Jeg skal nå fortelle dere om en stilig konkurransens som foregår nå. Du kan nå få muligheten til å bli årets designer av Magnusgenseren som vil støtte Magnus Carlsen under sjakk-VM. Dere har sikkert allerede har fått med dere denne konkurransen på reklamen og på nettet. Hvordan dette foregår er via dommerpanelet, som består av Charlotte Thorstvedt, Hans Olav Lahlum, Simen Staalnacke og Sonia Haunca Vol. Disse dommerne vil gjennom VG velge hver sin favoritt blant alle de innsendte bidragene til Magnusgenseren. I tillegg vil publikum få være med å plukke ut èn favoritt. Av alle disse 5 bidragene som er plukket ut av dommerpanelet og publikum, vil Magnus Carlsen selv velge bidraget som blir den offisielle Magnusgenseren, og som da vil bli produsert av Moods of Norway! Det er vel kanskje rått?

Dere kan designe deres egen på Magnusgenseren.vg.no.

Jeg er ikke den mest kreative personen for å si det sånn, men her kan dere se mitt bidrag:

Kan jeg få se ditt bidrag?♥

// I samarbeid med VG 

10 kommentarer

Siste innlegg