LILY ALDRIDGE – NLY ICONS

Ååååååh, jeg har ventet så spent på denne uken at det har vært helt crazy. Nelly har over lengre tid sagt at det vil være en modell fra Victoria’s Secret som skal fronte den nye glamorøse kolleksjonen NLY Icons. Da jeg fikk med meg hvem dette skulle være, da ble jeg super gira. Utrolig stilig at Lily Aldridge samarbeider med Nelly på dette nivået. Jeg synes denne supermodellen er helt rå, og ikke minst veldig pen å se på. Spennnende å se hvilke produkter hun har frontet på bildene, og fant selv noen favoritter jeg likte veldig godt. Men nå, nå skal jeg sette av penger til julegaver i steden for shopping til meg selv. Jeg får nøye meg med at det er masse fint å se på, så får det holde for denne gangen ♥


Trykk HER for å se hele kolleksjonen.

Mine favoritter fra den nye kolleksjonen:


Stars Of Heaven Dress her // Platform Lacing Pumps her // Entourage Twin Set her

Hva synes dere om den nye kolleksjonen?♥

// Adlinks

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg