GÅRSDAGEN

I går ble det feiring av 20-årsdagen min. Det høres fremdeles helt teit ut å kalle meg selv for 20 år. Rett og slett fordi jeg verken ser, eller oppfører meg som en 20-åring. Vi spiste biffstroganoff til middag, etter mitt ønske siden mamma lager den så sykt god. Pappa hadde vært så søt og kjøpt inn sjokoladekake, som ingen orket å spise etter middagen. Men den smaker helt himmelsk i dag, for å si det sånn. Vi satt nede i kjelleren mens jeg åpnet gavene jeg hadde fått, og jeg er så fornøyd med alt jeg fikk. Jeg fikk alt jeg ønsket meg, og mer. Av kjæresten min fikk jeg et gigantisk kamerastativ, så nå kan jeg endelig ta egne antrekksbilder – generelt bedre bilder. Farmor ga meg et super genialt tacobrett, som jeg gleder meg til å bruke. Av mamma, pappa og søsteren min, fikk jeg penger, klær og støvletter. Disse støvlettene er helt fantastiske! Aldri hatt støvletter før, så at dette ble mitt første par, det klager jeg ikke på. Jeg ser så frem til å bruke alt dette. Smiler stort for øyeblikket, og det har jeg all grunn til å gjøre.

Etter jeg hadde feiret bursdagen min med familien, dro jeg videre på kino med kjæresten for å se filmen Dum og dummere to. Vi er begge greit fan av Jim Carrey, så vi kunne ikke ha valgt en annen film enn denne. Filmen var selvfølgelig bra, lo nesten under hele filmen og man blir sliten av å se på den. Det er fordi de gjør så dumme ting at du blir sliten av å henge med nesten. Men nettopp dette gjør filmen perfekt til hva tittelen heter. Jeg kommer garantert til å se denne filmen igjen. Liker du slike filmer, eller bare Jim Carrey, så må du se denne!

VIKTIG:

I morgen arrangerer Amfi Moss kundekveld eksklusivt for sine medlemmer av kundeklubben – og vi i Urban er stolte av å annonsere at vi har -30 % på hele butikken fra 20:00-22:00. (Gjelder ikke SVEA, Nixon og Penny). Tidligere da vi har hatt salg har det kun vært utvalgte varer som har vært nedpriset, men nå kan du skaffe deg det nyeste og fresheste til en utrolig god pris – så dette er virkelig verdt å få med seg! Håper vi sees♥

Er du ikke medlem av kundeklubben? Meld deg inn HER.

Hva synes du om gavene mine & hadde du en fin dag i går?♥

12 kommentarer
    1. Så fine støvletter! Hvor er de fra? 🙂
      Og tror du mammaen din kunne vært supersnill å gitt deg den oppskriften til å legge ut på bloggen? Hørtes så godt ut 😀

    2. hei, vil bare si at jeg har store problemer med å få lastet bildene dine! bruker mozilla firefox, og har ikke problemer med noen andre blogger og lasting av bildene deres.
      men, ellers, gratulerer så mye med overstått 🙂

    3. Så bra!! Hyggelig 🙂 glad på dine vegne! Vil si du virker så flott og at jeg liker bloggen din godt! Håper du ikke ble fornærmet av spørsmålet av kjæreste. Vet det kan være litt ubehagelig med slike private spørsmål. Bare vil henge med! Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg