NYHETER FRA MAKESTYLE – MAST PRODUKTER

Hei mine kjære lesere♥ Jeg har ikke testet ut produkter her på bloggen på en ufattelig god stund, så dette var utrolig morsomt å få testet. Makestyle sendte meg mange flotte produkter fra deres nyheter fra MAST. Da fikk jeg alt fra klyper til rettetang, og jeg har aldri hatt en så dyr eller så fancy rettetang før. Så jeg hadde store forventninger til disse produktene. Gizmo Straightener fra MAST er helt spesiell. Den har en digital vamreregulering slik som krøllstavene. Dette betyr at det ikke sliter like mye, som en helt vanlig rettetang ville gjort. Men, det som gjør denne rettetangen helt spesiell er at den har en ny vibrasjonsteknologi og har titanium plater som gjør mindre skade på håret. Vibreringen en stor fordel for håret siden den gjør at pleie produkter kommer bedre inn i håret og den retter ut bedre og raskere. Jeg har så langt hår, at å finne en rettetang som retter ut håret mitt raskere, har vært et problem jeg aldri har løst – til nå. Jeg sliter også med statisk hår, og hvert fall på vinteren. Denne rettetangen fjerner frizz og gjør håret anti-statisk – passer meg midt i blinken.

Jeg har endelig fått meg en naturbørste, Ricci Grande, som selvfølgelig også er fra MAST. Naturhårene beskyter håret mot skafe og gjør også håret anti-statisk og glatt. Dette er altså 2 fluer i en smekk, fantatisk! Børsten gir deg en lett hodebunnsmassage som føret til ork blogsirkulasjon som sikrer en god grobunn. Dette vil jeg virkelig si er et must for alle som vil ta vare på håret sitt. Du kan børste håret ditt så mye du bare ønsker med denne børsten.

Makestyle har også vært så snille og gitt meg en rabattkode som gir dere 10% rabatt ut hele november. Rabattkoden er “madde10”.


Clipsene fra MAST kommer nok jeg til å bruke mest når jeg krøller håret. Dette vil gjøre det lettere for meg å ikke gjøre en slurvete jobb neste gang. Straight Spray by GB er perfekt til utglatting av krusete/ krøllete og permanent hår. den sprayes i håndketørt hår, deretter glattes håret ved hjelp av føn og første for å oppnå den optimale glatte frisyren. Så har vi den jeg allerede elsker, Terre d’OC Argan Sublime Dry Oil. Dette er en økologisk tørrolje med argan og duft av appelsinblomst. Denne er for både kropp og hud. Den trekker seg raskt inn uten å etterlate huden fet. Denne har også fikenkaktus i seg, som omkranser huden med en herlig mykhet. Den lukter helt nydelig!

Resultat:

Hva synes dere?♥

// Sponset via Instagram

 

14 kommentarer
    1. hei! Du har kjempefint og lant hår, men du er nødt til å klippe det litt. Veldig slitt i tuppene desverre.

    2. sykt fint hår, selv om det er super kjip, har du godt av å klippe minst 5cm, håret ditt hadde vært myyyye finere enn finest om du hadde fått klippet det skikkelig hos frisøren

    3. Heii!! kan du vær så snill å legge ut step by step din hverdagssminke? altså produktene, trenger ikke kjøre på med full video liksom, hehe du har heeeelt perfekt sminke og hud 🙂 hadde satt stor pris på det. Elsker bloggen din, stå på 🙂

    4. Ja, du hadde fått mye finere hår om du klippet 5 cm eller mer! Det blir med en gang mye tykkere og finere, og vokser jo ut. Det er sykt lame å klippe seg når man har så langt hår, men noen ganger er det nødvendig:)

    5. Det kalles slitt. Klipp håret ditt, hele håret blir ødelagt om du ikke klipper minst halve håret ditt som man tydelig ser er slitt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg