TANNBLEKING FRA SWISS CLINIC

Jeg kan nesten ikke tro at det allerede er søndag igjen. Men det passer meg helt perfekt, siden jeg virkelig elsker søndager. Da får jeg tid til å bare late meg som bare det, eller faktisk gjøre noe veldig gøy. Denne søndagen bestemte jeg meg for å teste ut en ny tannbleking fra Swiss Clinic som heter Swiss Whitening Gel. Det er en profosjonell tannbleking som utføres hjemme og er super enkel å ta i bruk, det liker jeg. På bare 3-7 dager får du raskt og enkelt hvite tenner. Det følger også med resultatgaranti – hvis det skulle være noe, og dette synes jeg er kjempe bra. Den ordninære prisen på denne tannblekingen er 1495 kroner, men er nå satt ned til kun 595 kroner. Du får med andre ord hele 60% rabatt på denne tannblekingen nå. I denne pakken så følger det med 3 formbare munnskuffer, 10 ml Swiss Whitening tannblekingsgel samt 1 oppbevaringsboks til munnskuffene. Dette rekker til ca 36 behandlinger, 18 behandlinger for øvre tenner og 18 behandlinger for nedre tenner.

Så har jeg noen raske tips jeg vil dele med dere, for å få best mulig resultat. Begynn med å bleke dine øvre tenner til du er fornøyd med resultatet. Da er det mye lettere å sammenligne resultatet med dine nedre tenner etter hver eneste behandling. Da ser du mye enklere hvor fort du får hvite tenner, og forskjellen. Unngå å overbleke dine tenner. De kan fort bli overbleket hvis du bleker de for lenge om gangen. Siste tipset jeg har å komme med er selvfølgelig å unngå fargerik mat og drikke når du har begynt å bleke tennene dine. Da får du best resultat!

Hvis du ønsker, kan du lese om produktet her.


Steg for steg for hvordan du skal gjøre munnskuffen klar for tannbleking:


♥ Ta varmt vann i et glass og derretter lar du munnskuffen ligge i vann i ca 5-10 sekunder, så det mykner seg opp.


♥ Ta derretter munnskuffen i munnen og press rolig tenne sammen, slik at munn skuffen skal forme seg etter tennene dine. Gjør dette i ca 30 sekunder til 1 minutt.


♥ Så skal du ta munnskuffen i iskaldt vann helt til den blir ordentlig hard og klar til bruk.

Steg for steg for hvordan tannblekingen foregår:


♥ Viktigste du må gjøre før du starter tannblekningen er å pusse tennene. Nå kan du påføre Swiss Clinic Whitening Gel på munnskuffen. Du trenger ikke å ta mye (hehe, det gjorde jeg). Det skal bare være nok til å dekke innsiden på munnskuffen, hvis ikke tyter det bare ut når du tar munnskuffen i munnen.


♥ La munnskuffen være på i ca 30-50 minutter. Jeg tok 30 minutter, bare for å se hvor hvite tenner jeg fikk etter første bruk. Neste gang kan jeg nok ta enten 40-45 minutter på mine tenner.


♥ I mellomtiden, for at tiden skulle gå fortere, satt jeg på pcen og jobbet litt i disse 30 minuttene. Det går så mye fortere når du har noe å gjøre, i steden for å se på klokken hele tiden.

Resultat:


Sååå fornøyd!

Hva synes dere & bruker du tannbleking?♥

// I samarbeid med Swiss Clinic

16 kommentarer
    1. Prøvde noe da jeg var i LA, og det funka veldig bra, men har ikke prøvd noe her i Norge. Vet du hvor lenge den tannblekingen du bruker her varer før tennene går tilbake til vanlig farge igjen? 🙂

    2. Asbjørg: Det vet jeg faktisk ikke, men det skal jo måtte vare en god stund før det går over til vanlig farge igjen. Men for å opprettholde tenne hvite, prøv å blek dem minst 2 ganger i uken – dette har funket på meg tidligere. Da holder dem seg hvite lenge. Men som det står at du skal gjøre her, blek dem 3-7 ganger, så kan du tappe ned på hvor ofte du bleker dem, bare så de holder seg fine å hvite fremover 🙂

    3. Bruker den samme tannblekingen som deg, men vær forsiktig.. Hvis du bruker den for ofte begynner det å ise.

    4. Anonym: Huden min er sikkert kun lysere på grunn av spottene i taket på badet. Men leppene, de tok jeg bare mer rosa leppomade på, så derfor de er lysere 🙂

    5. Anonym: Det er sikkert de hvite tennene som lyser opp bildet 😉
      Jeg har brukt smilelab fra BliVakker som jeg synes fungerer veldig bra og er billig i tillegg:) Anbefales for de andre som også har et stramt budsjett!^^

    6. Du frøken… bildene dine er jo helt identiske. Legg litt mer jobb i det neste gang, som å ta et nytt bilde og lysne det. Skal du førstes prøve deg på en liten svindel, så må du tenke mer igjennom hva du gjør 🙂 Men du skal ha for forsøket og lykke til neste gang 😉

    7. Anonym: Dette er 2 forskjellige bilder. Prøver jo så klart å få dem veldig like så man ser forskjellen lettere i stedet for å ta annerledes bilder. Hvis du mener disse to bildene er de samme bildene, se på lyset på håret, det ene har den spotten i taket på seg – mens det andre unngår dette lyset. Munnen min er også mer åpen på det nederste bildet, skyggen er mer å se til over leppene mine på før-bildet enn etter-bildet og leppomaden er mye mer synlig rundt munnvikene mine på før-bildet. Åpner du øya litt vettu, så kan du se at håret mitt ikke ligger likt på bildene.

      Så kjære frøken, ikke kom her å fortell meg at jeg prøver meg på svindel 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg