NÅ KAN DESEMBER BARE KOMME

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE KAREN ELISE HAUGEN! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart for å få premien din.

Jeg fortalte dere for bare noen få dager siden at jeg ble så inspirert da jeg gikk inn på Kremmerhuset. De hadde allerede satt opp ALT til jul og advent. Det var så pent satt frem at jeg ble inspirert til å kjøpe litt nytt, slik at jeg kan få ekstra julestemning på rommet mitt i år. Det blir til hva man gjør det til selv, er det ikke det man sier? Jeg kjøpte ikke kun juleting, men også 2 freshe vaser som jeg kan vise dere en annen gang. Jeg kjøpte mye dekor til å ha alle tingene på et hvitt fat. Kjøpte perler, kvist (haha), kongler (mer haha), julekuler, glass-tre med stjerne på toppen, duftlys, adventslys & tall til å feste på stearinlysene. Det ble akkurat som jeg så det for meg, det ble så fint at jeg smiler hver eneste gang jeg ser bort på fatet. MEN prikken over i’en er jo julekalender, der kjøpte jeg to store til meg og Didrik kun fordi de har favorittsjokoladen min i esken. Nemlig Kinder Country. Verdens beste sjokolade uten tvil. Håper det er en sånn i luke nr 1♥♥♥♥♥♥

Nå har det endelig kommet snø også, så nå kan desember bare komme!

Er du klar for desember?♥

11 kommentarer

Siste innlegg