SPONTANTUR TIL NEW YORK

Nå sitter jeg på Gardemoen og blogger herfra, mens jeg og Didrik venter på flyet vårt skal gå klokken 17:30 til New York. Ja, New York dere. Vi satt i går og bare begynte å tenke på New York, sjekket ut litt hoteller, så gikk vi plutselig over på Paris i steden. Det var rett før vi skulle bestille, så sa Didrik “vi skal ikke bare ta New York eller?”. SELVFØLGELIG GJØR VI DET! Dette er en drøm som kommer i oppfyllelse, og enda bedre er den når jeg skal oppleve dette med han. Jeg har aldri vært så spontan som dette før. Bare flaks at visumet mitt ble godkjent i går kveld, for hvis ikke hadde det blitt Paris. Ikke at det er så veldig kjedelig akkurat da, men New York er førstevalget mitt. Vi skal være her helt til onsdag, så vi har så god tid til å få opplevd mye her. Jeg gleder meg virkelig til denne kjæresteturen. Jeg kan fremdeles ikke tro at dette her faktisk har skjedd, at jeg om noen få strakser sitter på et fly til New York.

Jeg kommer selvfølgelig til å blogge mens jeg er her i New York, kameraet er godt plassert i vesken min og jeg er klar for å knipse alle øyeblikkene mine her. Dette er et minne for livet.

Hotellet vi skal bo på under dette oppholdet heter Hotel Stanford som ligger rett ved Empire State Building. Dette ligger veldig sentralt til nesten alt vi vil innom, så dette var en veldig enkel beslutning for oss begge. Selv om vi ikke skal være mest på hotellet, så er det veldig herlig å bo på et flott sted, hvert fall når dette er noe vi ikke gjør ofte. Alt i alt så kostet dette oss ca 18 000 kroner, men med mye inkludert pluss forsikring og slikt. Nå skal vi virkelig ta New York med storm!! Gud som jeg gleder meg, tror jeg drømmer.

Har du vært i New York før & noe du vil anbefale oss om å ta turen innom?♥

26 kommentarer
    1. Jeg har vært i NY i september. Var venninnetur 🙂 Bare nyt alt og gjør mest mulig! Selv dro jeg på de kjente stedene som Central park, Rockefeller, Empire State, Staten Island , Grand Central Station og måtte besøke de berømte Carrie steps 🙂 Skal definitivt tilbake og oppleve enda mer! Vi bodde rett ved times Square og dette er noe du måå oppleve! God tur og nyt det 😀 New York er helt fantastisk 😍

    2. Så gøy! Du må ha en god tur! Kan du lage en innkjøpsvideo når du kommer tilbake 😃 Synes d er så kjekt å se hva andre har kjøpt. Er selv ganske glad i shopping i utlandet😉

    3. Hotellet deres har perfekt beliggenhet!Bodde selv i området i mars i fjor. Dere MÅÅÅ innom TAO, restauranten, super kul stemning med suuuper god mat. God tur. Misunnelig.

    4. Du er sykt heldig, det er en utrolig vakker by med masse liv! Har vært der en gang før, og jeg lover deg, NY kommer til å bli sterkt savnet når du er hjemme igjen. Kos dere superduper mye!! :-))

    5. Heisann!
      Bestilte dere fly og hotell separat eller brukte dere et reisebyrå? Er så vant til at reisebyrå er ufattelig dyre når det gjelder New York (18.000 var faktisk billig i mine øyne for så mange dager) så hvis dere gikk for reisebyrå blir jeg veldig takknemlig om du kan svare på hvilket 😀 new york er også en drøm for meg! kos dere kjempemasse!

    6. Så koselig! Dere får ha det utrolig fint og kose dere masse. Regner med at dere får en hel haug med julestemning. Jeg har aldri vært der, men forhåpentligvis får jeg til en liten reise snart! 😀

    7. OI! Shit så kult!!!
      kan jo ikke bare si ant enn at jeg er nå dødsmisunnelig på deg! haha og så GOD TUR da 😉
      Kos dere masse på tur, opplev alt dere kan og shop til visakortet svir =P
      God helg! =)

    8. så utrolig kult! Har vært i New York før men har alltid lyst å dra dit rundt juletid. Amerikanerne er veldig aktiv med å bruke masse julepynt. God tur 🙂

    9. Jeg bodde der i 4 måneder, dere MÅ på Delicatessen i Soho og smakes friesene (urteversjonen). Anbefaler også robåttur i Central Park 🙂

    10. Egentlig ingenting i New York, men de selger Kinder Country sjokoladene på gardemoen som du sikkert fant ut! 🙂

    11. IIIHHH hvor er det snyd!! Jeg var i NY sidste år, og mit bedste råd må være at gå, du ser så meget mere når du istedet for at tage metroen ❤️ I må have en fantastisk tur!! Husk at tage på 5 avenue

    12. Hvis du er glad i shopping, så vil jeg anbefale å sjekke ut premium outlet. Du kan google det. Men det er i hvert fall et kjempe stort outlet i NJ. Og der har de veldig mange bra merker, til en billig penge. DU kan også sjekke ut macy’s og century 21 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg