HVOR BLE TIDEN AV?

Klokken er 11:08 i NYC tid.

På mandag startet vi dagen med en sykt god frokost på Wendy’s. Jeg bestilte hamburger med egg og bacon som smakte så utrolig godt. Denne dagen var temperaturen helt perfekt, 13 grader og nesten ikke vind. Derfor synes vi det var perfekt dag til å dra til Saks Fifth Avenue for å se på utvalget de hadde. Det var helt sykt mye rått der, men jeg klarte ikke å bruke så mye penger der faktisk. En ting holdt for meg, og det var tidenes feteste t-skjorte som jeg skal vise dere senere. Jeg lette etter Givenchy sko til dame i fjorårets print, men det var bare å finne på herreavdelingen, det gjorde meg litt sur innerst inne. Typisk at når jeg først finner skoene mine, skal det være kun de til herre. Etter litt shopping på Saks Fifth Avenue, ble det enda mer shopping på Macy’s. Tror vi har vært innom her mer enn 8 ganger. Minst 2 ganger hver eneste dag siden vi kom. Her kjøpte jeg noen flere Mac leppestifter og gave til pappa, som nå er i boks.

Det ble så klart en tur til Time Square igjen for å sjekke ut alle stedene vi kunne spise lunsj. Lunsjen ble på Bubba Gump, hvor de hadde sykeste kyllinghamburgeren jeg har smakt. Ja, hamburger til frokost og hamburger til lunsj! Dagen ble plutselig enda bedre da vi endelig fant alle butikkene vi hadde lett etter. En av disse var Versace butikken. Her hadde jeg null planer om å handle noe som helst, men endte opp med å svi av 11 000 kroner på en veske jeg er helt forelsket i. Denne er min juvel frem til jeg dør. Det føles helt ærlig ganske jævlig ut å ha brukt så mye penger på en veske, men om noen dager er jeg ganske fornøyd og synes det er verdt det. Kjenner meg selv så godt at dette var en godt kjøp skal jeg si dere. Tenk at en veske har blitt til det dyreste jeg eier.

I går hadde jeg tenkt helt siden mandagskvelden på at jeg ville ha Dunkin Donuts til frokost. Didrik kjøpte derfor et halvt dusin til oss, og det var alt for mye for oss begge. Godt men så utrolig kvalmende. Jeg blir faktisk neste kvalm av å tenke på donuts nå, at nå skal jeg få videre i skrivingen min. Etter en god, men kvalmende lunsj tok vi taxi til Barneys som vi har hørt mye bra om. Man blir nesten forvirret av alle etasjene og hvor store avdelingene er. Du klarer ikke å gå igjennom alle avdelingene og etasjene på en dag, så stort er det. Siden vi ikke var langt unna resturanten TAO, tok vi lunsjen i går der. Dessverre prøvde jeg ut noe nytt jeg overhodet ikke likte, så ble til at Didrik i smug spiste litt av min tallerken, mens jeg spiste hans pommes frites (hehe).

Det neste som stod for tur var endelig Victoria’s Secret som jeg hadde ventet på. Siden dag 1 hadde jeg sagt at NÅ skal jeg rekke det, men det skjedde ikke før i går. Jeg gikk vel helt bananas der inne med bodyspray, bodylotion og det du kan tenke deg. Når man har med en gutt, så føler jeg at jeg må gjøre ting mye kjappere for å ikke kjede han. Så jeg plukket med meg mange uten å lukte ordentlig godt på dem, så ender opp med at jeg må ta en tur innom Victoria’s Secret i dag også. I dag er nemlig dagen for hjemreisen vår. Jeg vil ikke hjem helt enda, skulle gjerne vært her et par dager til. Utsjekkingen våres er 12:00, og da er det fullt kjør frem til 19:00 som er da vi må dra til flyplassen. Denne dagen er siste innspurt for alt vi vil innom, det blir nok en veldig stressende, men morsom dag!

Og jeg har sett mye til at dere vil se bilder av både meg og Didrik. Men det har seg sånn at han vil være litt mer privat enn det jeg er. Så det synes jeg vi alle bare skal akseptere.

Synes du også at tiden går fort for tiden?♥

12 kommentarer

Siste innlegg