VIDEOBLOGG: INNKJØPSVIDEO FRA NEW YORK

Åh, JEG ER SÅ GLAD NÅ! Endelig gikk alt som det skulle med videobloggen. Jeg hadde ingen problemer med filmingen, redigeringen eller publiseringen. Så dere? Det kommer flere videoblogger fremover, uten tvil. Dessverre er lyset på videoen litt dårlig spør du meg, jeg hater dette vinterlyset som skinner inn på rommet mitt. Men jeg håper dere liker den, og at dere selv er litt sjokkerte og stolte over at jeg har fått gjort dette så raskt. Føler meg som en god blogger, finally!

Likte dere videoen & innkjøpene mine – hva likte du best?♥

34 kommentarer
    1. Wow, jeg har aldri sett en av videobloggene dine før, derfor ante jeg ikke at stemmen din var slik! Så for meg at du hadde en helt annen stemme, men stemmen din er N Y D E L I G.
      Ønsker meg definitvt flere videoblogger, for det var skikkelig morsomt å se!
      Versace veska er noe av det fineste jeg noen gang har sett, forresten.
      Grunnen til at jeg er innom bloggen din er mest på grunn av bildene egentlig, fordi jeg interesserer meg ikke så mye for det du skriver.
      Skulle ønske du skrev om litt mer personlige ting og ting du brenner for, dine egene meninger rett og slett. Ellers elsker jeg deg og alt du er!

    2. kan du lage video om hvordan du sminker deg og fikser håret? også lurer jeg på om du alltid har hatt så tidelige kjeveben, eller om det er fordi du har gått ned i vekt?
      klem 🙂

    3. Anonym: Det kan jeg godt gjøre! Takk for tips. Gjennom årene har jeg fått et mer “voksent” ansikt, og da har hele formen på ansiktet mitt faktisk endret seg drastisk. Men jeg skal ikke utelate at det sikkert kan ha noe med vekten min å gjøre også 🙂

    4. Ingebjørg Foss: Wæ, takk! Litt usikker på leppestiften enda, siden den er så utrolig mørk… Men må jo prøve ut noe nytt før man kan si en mening om det 😀

    5. Anonym: Jeg skulle gjerne skrevet mer personlige ting, men faktisk så er jeg veldig usikker på meg selv, så det stopper meg egentlig. Hater å innrømme det, men hvis jeg hadde vært mer sikker på meg selv, hadde jeg skrevet om litt mer vågale ting. Forhåpentligvis kommer det en gang, men først må jeg bare kjenne meg selv litt bedre 🙂

    6. så flink du er til å videoblogge, stemmen din var sykt behagelig å høre på 🙂 likte alt du hadde kjøpt, og elsker stilen din. Liker at du tørr å skille deg litt ut og kjører din egen stil fullt ut – digger deg! 🙂

    7. Kan du lage et innlegg om hvilke produkter du bruker i håret ditt? Synes du har såå fint hår!! Jeg sliter veldig med statisk hår om vinteren, har du noen tips mot det?
      Også vil jeg også ha videoblogg om alle parfymene dine! og navn på mac-leppestiftene!

    8. Masse fint! Eg får lyst til å hamstre på Victoria’s Secret etter denne og London videoen din, hehe! Eg trur kjolen fra Forver21 er favoritten min av innkjøpene dine, og Versace veska var helt nydelig! 😀

    9. Hva bruker man egentlig body spray til? Er det istedenfor parfyme eller? Hvis man har begge deler så blir det vel veldig mye lukt?

    10. Du er utrolig vakker og den leppestiften var sinnsykt fin! Hva heter den? Vil ønske meg den til jul 😀 😀

    11. Du har så utrolig behagelig stemme, Madeleine! En av grunnene til at jeg elsker videobloggene dine, er at det blir liksom ikke slitsomt å høre på, slik som det blir med mange andre!
      Men jeg bare lurer, hva heter den nude lebestiften og lipglossen? har vært på jakt etter det såå lenge!

    12. Digger innkjøpsvideoer 🙂 Lurer på om du neste gang du skal lage en video om du kan neve prisene på de forskjellige tingene, som for eksempel mac leppestift og vs produktene? 😀 Hva heter mac fargen du hadde på i videoen?

    13. Har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske, og MÅ bare få sagt det: Du har virkelig blitt en vakker ung dame! Aah, så behagelig og høre på deg 🙂 Gjerne flere videoer. Pene deg 🙂

    14. HVORDAN SMINKER DU DEG PLISS FORTELL DU ER SÅ PEN OMG OG HVORDAN FÅR DU HÅRET DITT TIL Å SE SÅ GLATT UT??? HAR HELT STRITT HÅR, MEN DET SER LANGT I FRA SÅ FINT UT SOM DITT….. 🙁

    15. Så mye fint, men jeg klarer faktisk ikke komme meg gjennom hele videoen pga irriterer meg så grenseløst over at du tar deg på håret HELE tiden, hva er greia med dere bloggere og det håret deres?

    16. Caroline: HAHA, vel jeg irriterte meg selv mens jeg filmet at håret mitt ikke ville ligge der jeg la det så jeg alltid måtte dra det bakover igjen for ellers fikk jeg det i trynet hele tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg