EAT, SLEEP, WORK, REPEAT

Slik går dagene mine om dagen. Rekker liksom ikke å gjøre stort annet, når det meste går i jobben både på Urban og her hjemme. Men akkurat denne uken, må jeg fokusere ekstra mye på Urban jobben min, og heller ta igjen den gode bloggingen min til neste uke. Allerede i morgen starter jeg 12:00 og jobber til 20:00, i morgen skjønner dere, da skjer det morsomme (slitsomme) igjen! I morgen kjører nemlig Urban Moss på med kjempe gode tilbud, nesten hele butikken er på -30%!! Det er også en del sko som kommer til å være på -50%, samt ALLE Nudie-jeans på -50%. Selv om det kun er en uke igjen til julaften, er det mange som henger litt etter når det kommer til julegaver. Dette er jo derfor perfekt anledning til å gjøre seg ferdig og virkelig få mye for pengene. Synes ikke dere? Håper vi ses!!♥

Hvis jeg rekker, skal jeg prøve å få tatt antrekksbilder på jobben – long time no see. Ha en fortsatt fin kveld!



(Hehe mengder*, liten ordlek på kvelden slår vel aldri feil hehe).

Hvordan går dagene dine om dagen & ses vi på Urban Moss i morgen?♥

8 kommentarer

Siste innlegg