NICK CABANA – ELIXIR SILVER

I hele dag har jeg vært sammen med kjæresten min Didrik og sett på Star Wars filmer som går på Viasat 4. Håper ikke at jeg blir hatet nå, men jeg har faktisk aldri sett disse filmene selv om min onkel alltid har vært superfan av disse filmene, og egentlig resten av familien. Skylder på at jeg bare likte barbie og bratz da jeg var liten. Men nå, nå synes jeg det er på tide å endelig få sagt at jeg har sett filmene. De er faktisk ikke så ille eller dårlige som jeg alltid har trodd at de skulle være, så jeg har blitt positivt overrasket. Star Wars maratonet fortsetter i kveld, så da har jeg god tid på å blogge litt i mellomtiden.

For ca 1 uke siden, hentet jeg en pakke på Posten som var fra Nick Cabana. Dette er et veldig kjent svenskt merke på klokker, som nå begynner å slå an i veldig mange andre land også. Derfor er det så utrolig gøy å kunne ta en del av utviklingen til disse klokkene. Etter lang ventetid, har Nick Cabana endelig kommet med en ny kolleksjon med 4 forskjellige klokker. Da jeg skulle velge ut en ny klokke, var det nesten helt umulig siden jeg likte de alle så godt. Men jeg har lovt meg selv om å ikke velge klokker som jeg nesten allerede har lik, men heller å velge litt mer variert. Det har jeg gjort, og derfor falt valget mitt på Elixir Silver klokken. Jeg har faktisk ingen klokker i sølv, men er kjempe glad for at min første sølvklokke ble denne flotte klokken her. Det var nesten så valget falt på den i Rosè gull, den er jo også superfin! Dere kan se hele den nye kolleksjonen på forsiden til Nick Cabana her.


Direktelink til klokken finner du her. (Sponset via Instagram)

Hvem av de 4 klokkene likte DU best og hvorfor?♥

8 kommentarer

Siste innlegg