MY NEW BABIES – NIKE AIR MAX THEA

Åh, i dag var den siste dagen jeg jobbet før jeg er på’n igjen allerede den 27.desember. Men gud så fort disse dagene har gått, med tanke på at jeg har jobbet så mye. Nesten så det skal bli rart å våkne opp i morgen å ikke jobbe. Jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke jobber på julaften i år, da får jeg nemlig tid til ALLE julefilmene som går, mens jeg koser meg med masse godteri.

Mens jeg jobbet i dag, fikk vi inn nye freshe sko fra Nike. Denne modellen er en av de jeg alltid har ønsket meg, og nå vil jeg nesten hoppe, skrike og grine av lykke for at de endelig er mine. Modellen heter Nike Air Max Thea og koster 1099 kroner. De sitter som et skudd på føttene mine, og har perfekt demping for meg i hvert fall. Jeg bruker sjeldent sko med god demping, så jaggu meg på tide at jeg fikk meg et par med gode sko. Bort med converse nå, og inn med mine nye favoritter (for alltid). I virkeligheten har de en svak mintfarge på seg, kanskje hvis du studerer bildet skikkelig klarer du å se det. Men du må nesten dra på en Urban butikk og faktisk se hvor nydelige de er for å forstå min kjærlighet for disse skoene. Jeg er skoaholic, og har nesten kjent på hele meg at det var på tide med noen nye sko lenge nå. Dette blir nok min lille gave til meg selv i år ++ min nye Givenchy t-skjorte som jeg skal vise dere senere ♥

Ikke sant de er SUPER fine?!♥

4 kommentarer
    1. jeg har også bestilt meg samme type, bare med annet print. Har akkurat fått melding om at de er kommet på postkontoret, skal hente de rett etter jobb om posten er åpen, ellers så får jeg hente de imorgen 😀
      gleder meg, de er så fine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg