NYE VINTERSKO FRA HENRY KOLE

Jeg er like dum hvert eneste år når vinteren nærmer seg. Jeg velger å gå i alt som ikke har varme i seg, fordi det faktisk er de jeg liker best. Jeg har støvletter, men jeg er så kresen på hva det passer til at jeg heller velger det enkleste som oftest er converse i stedet. I går gikk jeg hakeslep over å se hvor mange grader det var ute, det var faktisk 15 minus da klokken nærmet seg 01:00, tenk hvor kaldt det kan ha vært her på morningen da. Jeg tror dette var en liten tankevekker for meg, for jeg HATER å fryse. Hvis jeg fryser, blir jeg i så dårlig humør at jeg klager på alt og ingenting. Ingenting får meg i mer klagehumør enn da jeg faktisk fryser. Så nå fikk dere vite en ting som meg trolignok ingen visste fra før. Derfor fikk jeg fingeren ut og pakket opp noen av mine nyeste vintersko, for jeg nekter å fryse denne vinteren.

Mine nyeste vintersko er fra Henry Kole som jeg fikk sponset via Instagram og er hva jeg kaller perffffffff. Jeg elsker slike støvletter til vanlig, som har en tykk hel og er litt høye. Derfor var dette de rette skoene for meg, når de i tillegg var foret. Skoene har en liten detalj foran, nemlig en fake glidelås. Denne glidelåsen gjør sinnsykt mye med skoene synes jeg og er vel en av hovedgrunnene til at valget mitt gikk på disse. Endelig har jeg perfekte vintersko!♥

Likte du skoene & hvor kaldt er det hos deg?♥

23 kommentarer

Siste innlegg