saTURNUPday

I dag våknet jeg 08:08 av at Didrik satt i sengen og drakk cola. Han bare plutselig hadde våknet og fått lyst på cola, og det skulle han faen meg ha også haha. Tror dette er noe av det rareste jeg har våknet opp til før. Men det var også godt å kunne våkne tidlig, og deretter innse at du kan sove til 10:30. Jeg skulle heldigvis stenge på Urban i dag og fikk sovet ordentlig ut etter dette julestresset som har vært. Men, stresset ble jeg ikke kvitt så raskt. Romjulsalget har nemlig startet på Urban og omtrent halve butikken er på salg, som betyr stressende tider. Spesielt i dag, som faktisk var den store returdagen etter julen. Selv om denne dagen var kaos, slo vi budsjettet og fikk en god avslutning på dagen.

Jeg brukte endelig mine nye Nike Air Max Thea sko på jobben, og tror faktisk dette er et av de mest behagelige skoene jeg har gått i på jobben. Et av mine beste kjøp gjennom tidene! En annen ting jeg bare dytter inn i dette innlegget, er håret mitt. det er så sinnsykt statisk for tiden og jeg lurer på om noen av dere har tips mot statisk hår? Trenger det ASAP♥

Hva er et av dine beste kjøp gjennom tidene?♥

15 kommentarer
    1. One of the best tricks that works for me is to put a lotion/moisturiser on your hands, rub it in, then run through your hair!

    2. Jeg bruker en balsam mot statisk hår. Det kan bli fort sånn nå som det er kaldt osv. Og den synes jeg hjelper veldig. Tror den er fra balayage. Husker ikke helt :))

    3. jeg syns saltvannsspray hjelper mot statisk hår. brukte H&M sin før, men nå prøver jeg ut “KMS California, Hairplay Sea Salt Spray 200ml.” liker den bedre.

    4. Jeg bruker også å få statisk hår, og for meg hjelper det å skylle håret i kaldt vann etter å ha vasket det! Høres kanskje litt teit ut, men funker for meg haha

    5. håret er elektrisk/statisk fordi det er tørt og trenger fuktighet. noe som er veldig vanlig på denne tiden av året. bruk en hårolje eller leave-in balsam i fuktig hår, evt litt olje/serum i tørt. serum legger seg utenpå hårstråene i motsetning til olje som trekker inn; så serum er også en fin ting 🙂 hilsen frisør

    6. IKKE brukt saltvannspray btw. det gjør vondt værre. ikke bruk hold-produkter eller produkter som matter ned og tørker ut håret

    7. Kids balsamspray, slik som man fikk i håret som barn for å unngå floker! Billig, men funker! 😀
      Mvh. Ei med tjukt, langt og statisk hår i nord-norge!

    8. Morsomt at du våknet 8 minutter over 8 på morgningen og postet dette innlegget 8 minutter over 8 på kvelden, haha 😀
      Du er så utrolig nydelig forresten, Madeleine, unner deg alt godt i livet!

    9. Sara: Haha, ååååh. Det var den tiden jeg var fjortis, så der var jo energien min syk for å bli hørt og sett… Men nå er den roet ned, ettersom jeg er mer moden/ voksen. Jeg lager ikke ofte videoblogger lenger, men når jeg først gjør det så er det ikke akkurat sånn jeg filmer lenger. Men sprudlene er jeg fremdeles, men litt vanskelig å få det frem på bloggen. Kan ikke sammenlignes med hvordan jeg er i virkeligheten haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg