ANTREKK 281214

I dag som jeg har fri fra så og si alt, bestemte jeg meg likevel for å stå opp tidlig for å ta litt bilder til bloggen. Sånt er litt stressende for oss bloggere siden det ikke er lyst ute så lenge, og for at mine bilder skal bli fine og klare, må jeg ta dem ute rundt 12:00-14:00 tiden. Med andre ord ikke alltid like lett å få til. Heldigvis gikk det veldig greit i dag, hvis jeg ser bort i fra at jeg holdt på å fryse ihjel på hendene i 10 minus mens jeg hadde shoot. Jeg pleier å si til meg selv at så lenge det er for bloggen, er det verdt det. Men helt ærlig, det kan godt bli litt varmere ute liksom.

Jeg rakk å teste ut MAST Vol.2 fra Makestyle på håret før jeg skulle gå ut å ta antrekksbilder i dag. Jeg tror dette har blitt den nye favoritt krøllstaven min. Den lager så utrolig fine, store og naturlige bølger på håret ditt. Det er akkurat sånne bølger jeg elsker. Det blir ikke for mye, men likevel noe ekstra så du ser litt mer “fikset” ut, hvis jeg kan bruke det ordet. Disse bølgene passer veldig bra til hverdags, og eventuelt partylook hvis du vil gå for noe litt mer nedtonet på håret. Denne looken vil nok passe perfekt for meg fremover, både på fester og til hverdags. Jeg velger å tro at det tar så lang tid å krølle håret i forhold til å rette det, men det er faktisk helt motsatt. Jeg kommer nok til å spare veldig mye tid fremover med denne krøllstaven og DET ser jeg veldig frem til ♥


Bomberjacket fra Junkyard // T-skjorte fra Adidas // Bukse fra Ginatricot // Sko fra Nike

Hva synes dere?♥

38 kommentarer

Siste innlegg