7/11

I dag var det på’n igjen, og da snakker jeg om jobben. Ble en mellomvakt på Urban i dag fra 11:00-18:00, og skal si at den vakten gikk sinnsykt fort. Ganske deilig, for det er egentlig veldig mange timer og man blir fort sliten da det er så mye å gjøre på jobben som det er disse dagene. Med tanke på jobben, som vi er veldig heldige og kan spille av egen musikk i butikken, så er jeg på utkikk etter ny musikk hele tiden. Fant en ny sang jeg har blitt helt dilla på her om dagen, nemlig 7/11 av Beyoncè. Prøver å oppdatere spotifylistene mine så ofte som jeg kan, men er ikke så lett når man ikke finner sanger – og dette blir et stort problem på jobb. Man blir så utrolig fort lei listene sine, at man til slutt spør om de andre på jobben heller vil spille av. Derfor, hvis noen av dere har noen supre sanger å dele med meg – GI MEG! Hører mest på R&B og pop, men ofte rolige sanger også siden jeg har en soveliste. Utrolig deilig å starte dagen på jobben med rolig musikk, og deretter ta av med litt festsanger utover dagen.

Trykk her for å komme til partylisten min & trykk her for å komme til sovelisten min ♥

Hvilke sanger er du dilla på for tiden & har du en spotifyliste du vil dele med meg?♥

13 kommentarer

Siste innlegg