ANTREKK 301214

Jeg jobbet en liten mellomvakt i dag, som ble fra å jobbe fra 12:00-18:00 til å kun jobbe til 15:00. Overraskende nok var det ikke like mye å gjøre på jobben i dag, som det var i går. Litt deilig at den stressende perioden begynner å gå over nå. Og når det er sagt, jeg hadde så god tid i dag “tidlig” at jeg også rakk å ta et par bilder av antrekket mitt. Jeg hadde egentlig tenkt til å droppe jakken, men med tanke på kulden klarte jeg ikke å ta den av meg.  Antrekket mitt i dag består av verdens varmeste sko (NOT), nemlig converse siden disse er ganske ålreite å gå med på jobben. Jeg vil virkelig legge disse på hyllen snart, møkkete er de og varmer ingenting. Men jeg kan faktisk ikke bruke ordentlig varme sko på jobben, det blir rett og slett for varmt. Jeg følte for å være litt jentete i dag, og slo derfor til med et ufattelig søtt skjørt fra Asos som var en gave fra søsteren min på bursdagen min. Jeg er glad i svart, men jeg synes det ble litt mye svart med tanke på at både skjørtet og strømpebuksen min var i svart. Derfor shinet jeg det virkelig opp med en fargerik genser fra Urban som gjorde antrekket litt freshere. Toppen på kransekaka, jeg gadd faktisk å krølle håret mitt i dag, DET skjer ikke ofte.

Så må jeg dele noe sykt irriterende med dere; Jeg har hatt leamus under høyret øyet mitt i nå 4 dager. Jeg føler det ser helt forbanna sykt ut når jeg snakker med mennesker, som om de liksom ser det på samme måten som jeg kjenner at jeg får leamus (altså veldig lett å se). Med andre ord, ikke så kult. Tviler på at jeg kan gjøre noe så det kan forsvinne, men vet noen av dere om noen tips til hvordan det kan forsvinne fortere eller om dere eventuelt vet årsaken til hvorfor vi får det?


Jakke & genser fra Urban // Skjørt fra Asos // Sko fra Converse

Hva synes dere?♥

24 kommentarer

Siste innlegg