MY INSPIRATION

I dag åpnet jeg på Urban, og gikk ganske tregt i dag med tanke på at jeg gikk rundt og var frossen hele tiden. Jeg var faktisk så frossen at etter jeg var ferdig på jobb, gikk jeg en rask tur på Posten før jeg la meg i solariumet en halvtime. Med tanke på at klokken er litt over syv, så har jeg rukket å gjøre en god del jobb i dag. Men jeg må fremdeles gjøre ferdig litt mer bloggarbeid før jeg kan slappe av resten av kvelden. På grunn av at jeg har vært så opptatt i dag siden i dag morges, tenkte jeg å dele litt inspirasjonsbilder med dere, som inspirerer meg ganske mye for tiden. Jeg har faktisk ikke vært så veldig mye på tumblr den siste tiden, så derfor er det ekstra mye flott å få inspirasjon fra om tiden.

Følg meg gjerne på tumblr HER.



Likte dere bildene & hva heter dere på tumblr? (legg ved hele linken helst)♥

35 kommentarer

Siste innlegg